Ik kan wel echt uittekenen hoe mijn muzieksmaak is ontwikkeld. Misschien ooit nog eens een samenvatting van schrijven.quote:
Noem je net twee bands waarvan ik een heel album lastig vind. In het geval van Swans te hard/stevig en in het geval van TWOD te kabbelend / saai. Maar kan ze beiden live wel goed waarderen hoorquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hmmmm 2014 was wel to be kind van swans, en war on drugs iets beter imho
ja potver ik ben al aardig dronken aan het wordenquote:
Denk dat ik het in grote lijnen ook wel kan uittekenen, maar niet de precieze details.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan wel echt uittekenen hoe mijn muzieksmaak is ontwikkeld. Misschien ooit nog eens een samenvatting van schrijven.
Een soortgelijke Iggy zal er niet snel komenquote:
Wat dat betreft is het wel jammer dat ik niet ben doorgegaan met mijn last.fm want ik ben begonnen met scrobbelen toen ik ook begon met zeg maar gitaarmuziek ipv. de trance die ik ervoor luisterde.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Denk dat ik het in grote lijnen ook wel kan uittekenen, maar niet de precieze details.
Mis trouwens hier een hoop scrobbles van vroeger, weet niet of je die kan importeren uit een oud account.
Niks mis mee, haar eerste solosingle is gewoon een leuk, zomerhitachtig popliedje. Vast al eens eerder gedaan, maar ik word er vrolijk vanquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
met af en toe wat vreemde uitschieters zoals Emma Heesters
Wat een geweldig bijzondere legendarische borstkast heeft die man.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:51 schreef TheVulture het volgende:
Iggy is eigenlijk een soort zingende leren lap tegenwoordig
Hij was bij A Gogo vanavond. Wat is die oud geworden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Rob de Nijs aan komen in de komende uren, die man speelt eigenlijk een beetje vals door al een halve dodenbonus te incasseren he
Kan me niet herinneren vaak naakte vrouwen op The Box gezien te hebben trouwens. Alanis Morisette met Thank You misschienquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tmf was ook altijd gecensureerd bij The Box zag je gewoon fully naakte vrouwen lol
Keek even voor de grap op mn oude account, was precies zoals ik verwachttequote:Op dinsdag 29 december 2020 02:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het wel jammer dat ik niet ben doorgegaan met mijn last.fm want ik ben begonnen met scrobbelen toen ik ook begon met zeg maar gitaarmuziek ipv. de trance die ik ervoor luisterde.
Maarja, het is beter zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not lost, it's just I've no idea where I am
Keith Richards effect.. en dan alsnog oud wordenquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die man ziet er toch ook uit alsof die al twee keer overleden is
En Parkinsonsquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij was bij A Gogo vanavond. Wat is die oud geworden.
Die rappers van nu gebruiken de verkeerde drugs klaarblijkelijk aldus Keith en Iggy etcetera.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die man ziet er toch ook uit alsof die al twee keer overleden is
Peace, manquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:54 schreef peaceman het volgende:
hoe dan ook. ik ben inmiddels aardig kapot![]()
dus ik ga maar eens zien dat ik boven geraak
bedankt voor de intieme, openhartige sfeer die ontstond door @:scottenpippie
Was een warm bad op 1 of andere manier.
tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Tot morgen peacemanquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:54 schreef peaceman het volgende:
tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Peacequote:Op dinsdag 29 december 2020 02:54 schreef peaceman het volgende:
tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Keith Richard heeft dan ook gewoon de Steen der Wijzen gevonden dat kan niet andersquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Keith Richards effect.. en dan alsnog oud worden
Welterusten!quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:54 schreef peaceman het volgende:
tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten!quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:54 schreef peaceman het volgende:
tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Keek even voor de grap op mn oude account, was precies zoals ik verwachtte0 overeenkomst hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Hij keek even in de spiegel van Neregeb en vond em toen in z'n zakquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Keith Richard heeft dan ook gewoon de Steen der Wijzen gevonden dat kan niet anders
Ja he. What's Your Pleasure staat in zoveel gerenommeerde internationale lijstjes in de top 10. Haar meest complete album tot nu toe. Een 80s/electro/disco-achtige sound die veel mensen zou moeten aanspreken. Waar de mainstream radioluisteraar prima mee uit de voeten zou moeten kunnen. Ik zie het zelf in ieder geval niet als te indie/alternative.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vind het oprecht bizar dat zoiets goeds ze gewoon volledig voorbij gaat
Alchemist en Cynic waren stiekem wel tofquote:
Klinkt als een goed verhaal. Zou iemand een boek over moeten schrijven.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hij keek even in de spiegel van Neregeb en vond em toen in z'n zak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |