Vind het oprecht bizar dat zoiets goeds ze gewoon volledig voorbij gaatquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jep, maar helaas is haar muziek buiten de 3voor12-uurtjes nooit op de radar geweest van de Nederlandse radio. Ben bang dat ze Jessie gewoon nauwelijks kennen nog steeds.
In België was dat wel anders, daar werd Wildest Moments in 2012 nog een behoorlijke hit![]()
[ afbeelding ]
Aanrader (tof interview): https://www.volkskrant.nl(...)st-verborg~be7fb0bb/
True, en als je zo'n ongelofelijke bazin bent door twee geweldige albums van 16-17 nummers uit te brengen in één kalenderjaar verdien je ook niets meer dan de eerste spot.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar Taylor heeft ook een nummer met Matt Berninger op nieuwe album toch. Indirect toch een National invloed dus
Klinkt als MTV in de (early) zeroesquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Toen De Dijk optrad bij het televisieprogramma Op volle toeren met het nummer "Bloedend hart", werden zij door de TROS gesommeerd om een aantal regels aan te passen, omdat deze niet door de beugel konden. Zo werd in de regel "ik krab wat aan mijn kont" het laatste woord vervangen door "hond", en moest ook de regel "ik speel wat op mijn fluit" worden aangepast.[4]"
Dat zou ik dan zelf weer eerder omschrijven als een van de saaiere nummers.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bloodbuzz Ohio is oke, maar verder...
Limoncello?quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik pak even een glaasje om stuk te slaan
Lekker hoor. Heb dat album nog op cd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bloodbuzz Ohio is oke, maar verder...
Everlong jaaaaaquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.last.fm/user/MCDagoduck
Trein Vuur Dageraad maat. Het nummer dan, niet meteen het hele album. Prachtig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:43 schreef skysherrif het volgende:
Spinvis zie ik altijd voorbij komen bij mensen met ongeveer dezelfde muzieksmaak, maar hoe ik het ook probeer, ik kan het maar niet waarderen
Dit, en Roosbeef *ril*quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:43 schreef skysherrif het volgende:
Spinvis zie ik altijd voorbij komen bij mensen met ongeveer dezelfde muzieksmaak, maar hoe ik het ook probeer, ik kan het maar niet waarderen
Roosbeefquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, en Roosbeef *ril*
Eefje de Visser en Linde Schone zijn ook hard op weg naar datzelfde bakje
Tmf was ook altijd gecensureerd bij The Box zag je gewoon fully naakte vrouwen lolquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Klinkt als MTV in de (early) zeroes
We zijn lowquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.last.fm/user/MCDagoduck
Samequote:Op dinsdag 29 december 2020 02:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zitten qua smaak niet echt op hetzelfde vlak Dago
zal de nacht hier zo nog eens mee afsluitenquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Trein Vuur Dageraad maat. Het nummer dan, niet meteen het hele album. Prachtig.
Niet Vandaag, nog zoiets.
tja ik raak te snel verveeld bij hun optredens, dus ik kan je geen eerlijk oordeel geven.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou ik dan zelf weer eerder omschrijven als een van de saaiere nummers.
Je hebt sowieso Mr November gehoord als je ze twee keer live hebt gezien, niet echt saai toch?
Pink Rabbits.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind About Today by far het mooiste nummer van The National. Die strijkers
Heb hem toen op die toer gezien. Ik heb het niet droog gehouden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Trein Vuur Dageraad maat. Het nummer dan, niet meteen het hele album. Prachtig.
Niet Vandaag, nog zoiets.
Ik vind Spinvis ook ontzettend kut.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:43 schreef skysherrif het volgende:
Eefje de visser ook niet neequote:Op dinsdag 29 december 2020 02:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, en Roosbeef *ril*
Eefje de Visser en Linde Schone zijn ook hard op weg naar datzelfde bakje
quote:
Yes, voor mij ook nog steeds heerlijk. Hun vorige album in 2014 was m'n favoriet van dat jaarquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat album van bombaby bicycle club dit jaar vond ik erg lekker
quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Roosbeef
Eefje
Linde wie?
Ik luister eigenlijk alleen Everlong van ze. Puur voor de drum.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk niet dat ie er inmiddels nog zou staan trouwens. Luister niet veel Foo Fighters meer.
Fake Empire wel op gestemd voor de T2000, maarja denk dat een band als The National uiteindelijk toch eerst in de keuzelijst opgenomen moet worden om een kans te makenquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pink Rabbits.
Of Slow Show.
Of toch gewoon Fake Empire.
Lights Out, Words Gonequote:Op dinsdag 29 december 2020 02:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Yes, voor mij ook nog steeds heerlijk. Hun vorige album in 2014 was m'n favoriet van dat jaar
Wat is jouw last.fm?quote:
4*quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:46 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Iggy
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet me vooral denken aan ene legendarische nacht in de zeecontainer op Down the Rabbit Hole![]()
(helaasch nooit live gezien
Ik vermoed dat dit in realiteit nu wel wat hoger zou liggen.quote:
Ja denk het ook welquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit in realiteit nu wel wat hoger zou liggen.
Met de tot 22 jaar oude Dagoduck ben je low inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
We zijn low![]()
-
[ afbeelding ]
(maar gelukkig nog genoeg raakvlakken in de Top 2000)
[..]
Same
hmmmm 2014 was wel to be kind van swans, en war on drugs iets beter imhoquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Yes, voor mij ook nog steeds heerlijk. Hun vorige album in 2014 was m'n favoriet van dat jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |