quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Roosbeef
Eefje
Linde wie?
Ik luister eigenlijk alleen Everlong van ze. Puur voor de drum.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk niet dat ie er inmiddels nog zou staan trouwens. Luister niet veel Foo Fighters meer.
Fake Empire wel op gestemd voor de T2000, maarja denk dat een band als The National uiteindelijk toch eerst in de keuzelijst opgenomen moet worden om een kans te makenquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pink Rabbits.
Of Slow Show.
Of toch gewoon Fake Empire.
Lights Out, Words Gonequote:Op dinsdag 29 december 2020 02:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Yes, voor mij ook nog steeds heerlijk. Hun vorige album in 2014 was m'n favoriet van dat jaar
Wat is jouw last.fm?quote:
4*quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:46 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Iggy
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet me vooral denken aan ene legendarische nacht in de zeecontainer op Down the Rabbit Hole![]()
(helaasch nooit live gezien
Ik vermoed dat dit in realiteit nu wel wat hoger zou liggen.quote:
Ja denk het ook welquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit in realiteit nu wel wat hoger zou liggen.
Met de tot 22 jaar oude Dagoduck ben je low inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
We zijn low![]()
-
[ afbeelding ]
(maar gelukkig nog genoeg raakvlakken in de Top 2000)
[..]
Same
hmmmm 2014 was wel to be kind van swans, en war on drugs iets beter imhoquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Yes, voor mij ook nog steeds heerlijk. Hun vorige album in 2014 was m'n favoriet van dat jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |