Zo ziet het er wel anders beter uit en krijg je ook niet 500-hits toestanden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
500 keer naar hetzelfde nummer luisteren is wel intens.
Dommelquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Maar even serieus, als je de volgende twee naast elkaar legt is het toch een beetje hetzelfde? Of ben ik nou gek
account bij last.fm maken, scrobbler downloaden en dat op spotify koppelen aan last fm zoietsquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hoe werkt dit? of had je dan tijdens het luisteren last.fm account moeten make nof
Mij volg je al, maar ik zal je eens terugvolgen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:32 schreef Gretzl het volgende:
Ik ga jullie even volgen op www.last.fm als ik dat nog niet doe @:El-Stinho @:TheVulture, @:Rellende_Rotscholier
Er is ook een japanse versie waardoor het nog meer obvious wordtquote:
https://www.last.fm/user/NDG1980quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:32 schreef Gretzl het volgende:
Ik ga jullie even volgen op www.last.fm als ik dat nog niet doe @:El-Stinho @:TheVulture, @:Rellende_Rotscholier
Hoopte altijd dat Balthazar een keer dood zou gaanquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er is ook een japanse versie waardoor het nog meer obvious wordt
Vroeger stuurde last.fm nog gewoon mails als iemand vriendjes wilde worden (het was toen nog niet volgen/ontvolgen) en kreeg je ook gewoon netjes bericht bij een nieuwe pm of shout. Nu moet ik dat allemaal zelf bijhouden, wat totaal niet handig is als je eens in de zoveel maanden nog een bericht krijgt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mij volg je al, maar ik zal je eens terugvolgen.
Zou wel heel saai wordenquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoopte altijd dat Balthazar een keer dood zou gaan
Veel The National doet me altijd deugd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel anders beter uit en krijg je ook niet 500-hits toestanden.
https://www.last.fm/user/(...)ists?from=2018-09-01
Screen?quote:
Balthazar boost voor de top 2000quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoopte altijd dat Balthazar een keer dood zou gaan
Oh haar trek ik echt niet, vooral live echt heel matig... op 3FM wordt ze nu enorm geplugd maar haar stem vind ik verschrikkelijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
Deze ook veel geluisterd maar ik denk niet dat jullie dit tof vinden.
Whaha, misschien heeft ie naast de Amy lyrics tattoo ook een tattoo van Freddie ofzoquote:
Ik kan dit wel hebben. Kom er alleen nooit mee in aanraking.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
hoe kan het?quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Godverdommel ben nu opslag nostalgisch
Klopt ja, ik kom soms ook maanden later tot de conclusie dat er blijkbaar een bericht in m'n inbox zit. Handig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vroeger stuurde last.fm nog gewoon mails als iemand vriendjes wilde worden (het was toen nog niet volgen/ontvolgen) en kreeg je ook gewoon netjes bericht bij een nieuwe pm of shout. Nu moet ik dat allemaal zelf bijhouden, wat totaal niet handig is als je eens in de zoveel maanden nog een bericht krijgt.
WSHquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
https://www.last.fm/user/NDG1980
Fever mag er best in jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Balthazar boost voor de top 2000
dan had ie dat moeten zeggenquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Whaha, misschien heeft ie naast de Amy lyrics tattoo ook een tattoo van Freddie ofzo
Ik vind vrijwel al haar werk kut maar toen dit nummer uitkwam was ik wel echt hyped en luister dit nummer dus nog.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh haar trek ik echt niet, vooral live echt heel matig... op 3FM wordt ze nu enorm geplugd maar haar stem vind ik verschrikkelijk
Ik wel, S10quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga naar bed, mensen. Dan luister ik daar nog even naar Lemon Tree en ga slapen.
Morgen moet ik op en naar naar Zwolle om de Pippies op te halen n werken.![]()
Ik hou van jullie allemaal. Ik zou niet weten wat ik de laatste week van het jaar zonder jullie aan moest.
Ik ga naar bed, mensen. Dan luister ik daar nog even naar Lemon Tree en ga slapen.
Ik hou van jullie allemaal. Ik zou niet weten wat ik de laatste week van het jaar zonder jullie aan moest.
+1quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Veel The National doet me altijd deugd.
Gebruikte deze wel vaak: http://universalscrobbler.comquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:36 schreef skysherrif het volgende:
Ah, dat scrobblen werkt niet met terugwerkende kracht.
Weet iig zeker dat death cab for cutie en the shins met hun nummers het hoogste staan, gevolgd door postal service.
Was een man in beeld die uitlegde waarom hij een tattoo van de tekst "I told you I was trouble, you know that I'm no good" heeftquote:
-1quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Veel The National doet me altijd deugd.
Of Bunker of Fifteen Floorsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |