Mooi woordenquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga slapen nu, om het nog eventjes positief af te sluiten:
Zoals ik heel vaak in het echte leven zeg, het komt uiteindelijk allemaal wel goed. Neem kleine stapjes, houd moed en geef niet op. Leven is mooi, soms is het alleen even wat moeilijker ernaar te zoeken. Maar het zal altijd weer terugkomen
Peaceman had dorst.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Zei hij dat net? Ik ben echt legendarisch-doof geworden of zo
Ja hij zei het echt: zuipen!quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Zei hij dat net? Ik ben echt legendarisch-doof geworden of zo
Zometeen nóg eentje ...quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:56 schreef ok01 het volgende:
Ik kan vannacht zelfs Coldplay waarderen
Truste, kameraad!quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga slapen nu, om het nog eventjes positief af te sluiten:
Zoals ik heel vaak in het echte leven zeg, het komt uiteindelijk allemaal wel goed. Neem kleine stapjes, houd moed en geef niet op. Leven is mooi, soms is het alleen even wat moeilijker ernaar te zoeken. Maar het zal altijd weer terugkomen
Waarom heb je überhaupt naar dat album geluisterd?quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:57 schreef El-Stinho het volgende:
Er staan met Arabesque en Trouble In Town gewoon prima nummers op het nieuwste Koudspel-album maar lijkt een unpopjoeler opinjen.
Ik heb Fresku live gezien op het benefietfestival dat ter nagedachtenis van Rob werd georganiseerd. Goldfest. Kippenvel als ik terugdenk aan de woorden die hij toen zeiquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan heb je toch een hart van goud als je zoiets doet voor een chronisch zieke fan toch
Vaste baan, werkplezier teruggevonden na overspannenheid (3 maanden thuisgezeten), weer een vriendin (nummer 4 dus van dit jaarquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:56 schreef PippenScottie het volgende:
Het goede nieuws dan...
nieuwe baan in maart (collega's nog nooit fysiek ontmoet), maar ik verdien nu flink extra.
hypotheek aangepast. In 2040 is alles afgelost en kan ik met pensioen.
Pippies gaan supergoed. Vriendjes, gaat goed op school, blije meisjes.
Jullie?
Qua werk redelijk hetzelfde, heb verder wel de gezonde stap genomen om weer naar therapie te gaan. Was harder nodig dan ik van tevoren dachtquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:56 schreef PippenScottie het volgende:
Het goede nieuws dan...
nieuwe baan in maart (collega's nog nooit fysiek ontmoet), maar ik verdien nu flink extra.
hypotheek aangepast. In 2040 is alles afgelost en kan ik met pensioen.
Pippies gaan supergoed. Vriendjes, gaat goed op school, blije meisjes.
Jullie?
Geen idee ik probeer Coldplay zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:57 schreef El-Stinho het volgende:
Er staan met Arabesque en Trouble In Town gewoon prima nummers op het nieuwste Koudspel-album maar lijkt een unpopjoeler opinjen.
Truste, Bill!quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:55 schreef BillDauterive het volgende:
Na dit liedje ga ik ook naar bed. Het is al best laat.
Bedankt voor jullie openheid iedereen, het is mooi om te lezen dat we toch wel een groot fijn forum zijn zo
Fijne nacht allemaal en tot morgen.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
Qua werk redelijk hetzelfde, heb verder wel de gezonde stap genomen om weer naar therapie te gaan. Was harder nodig dan ik van tevoren dacht
Dat traject heb ik dit jaar afgerond, heeft me vet veel gebracht en geleerd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
Qua werk redelijk hetzelfde, heb verder wel de gezonde stap genomen om weer naar therapie te gaan. Was harder nodig dan ik van tevoren dacht
Heb je nog tips voor alle autisten hier?quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:58 schreef DW457 het volgende:
[..]
Vaste baan, werkplezier teruggevonden na overspannenheid (3 maanden thuisgezeten), weer een vriendin (nummer 4 dus van dit jaar) en top 2000
Ninja's die uien snijdenquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:59 schreef Evenstar het volgende:
Mijn ogen tranen nu ook nog eens, nu lijkt het niet of Coldplay mij ontroert ...
Ah mooi om te horenquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
[..]
Dat traject heb ik dit jaar afgerond, heeft me vet veel gebracht en geleerd.
Oef, goede vraag...wees jezelf en laat de schaamte los.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor alle autisten hier?
quote:9 december 2.00-3.00 uur
777 Something Just Like This The Chainsmokers & Coldplay ?
776 Fat Bottomed Girls Queen 6
775 Dark Necessities Red Hot Chili Peppers 6
774 Tinseltown In The Rain The Blue Nile 7,5
773 België Het Goede Doel 7,5
772 Adore You Harry Styles ?
771 A Kind Of Magic Queen 4,5
770 Bloedend Hart De Dijk 6,5
769 Lemon Tree Fools Garden 5,5
768 The Passenger Iggy Pop?
767 Waterfront Simple Minds 7
766 Everything Now Arcade Fire ?
Dat is natuurlijk wel een waarheid als een koe.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oef, goede vraag...wees jezelf en laat de schaamte los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |