Ik durf niet. Dan zien mijn ouders me beneden straks op tv.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:55 schreef El-Stinho het volgende:
Wel knap dat er om 01:55 nog steeds mensen als een debiel voor de Zoom-camera staan.
Komt goed Pip, blijft goed communiceren en optimistisch over de toekomst. Iedere relatie kent z'n pieken en dalenquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:45 schreef PippenScottie het volgende:
Als we toch bezig zijn.. dit was het liedje van mevrouw Pippen en ik... de relatie gaat ook niet zo best. Al lange tijd niet meer hoor. Ik weet niet of dat normaal is als je lang samen bent en met kinderen...
Maar ik mis spanning, prikkels... ik ben ook niet gemaakt voor elke dag hetzelfde.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:54 schreef Evenstar het volgende:
Ik zie dus de hele dag al wazig door een ontstoken oog ....ken dit nummer ook niet. Ik kijk net op het scherm en denk "touch your children" als titel te lezen en denk "nee toch, dat kan het niet zijn"
.... gelukkg was het "teach"
Ik heb al jaren het idee dat dat zijn grote voorbeeld is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vraag me af of van Inkel een groot fan van Bono is.
Krijg een beetje diezelfde vibe bij hem
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:54 schreef Evenstar het volgende:
Ik zie dus de hele dag al wazig door een ontstoken oog ....ken dit nummer ook niet. Ik kijk net op het scherm en denk "touch your children" als titel te lezen en denk "nee toch, dat kan het niet zijn"
.... gelukkg was het "teach"
Sleep wellquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:55 schreef BillDauterive het volgende:
Na dit liedje ga ik ook naar bed. Het is al best laat.
Bedankt voor jullie openheid iedereen, het is mooi om te lezen dat we toch wel een groot fijn forum zijn zo
Fijne nacht allemaal en tot morgen.
Mooi gezegd, trustequote:Op dinsdag 29 december 2020 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga slapen nu, om het nog eventjes positief af te sluiten:
Zoals ik heel vaak in het echte leven zeg, het komt uiteindelijk allemaal wel goed. Neem kleine stapjes, houd moed en geef niet op. Leven is mooi, soms is het alleen even wat moeilijker ernaar te zoeken. Maar het zal altijd weer terugkomen
Ik kijk er ook zo min mogelijk naar, maar moet wel een internetstream aanzetten in de nacht.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik durf niet. Dan zien mijn ouders me beneden straks op tv.
Legendarische Coldplay?quote:
Sleep well, mooi gesproken Bassmanquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
Zoals ik heel vaak in het echte leven zeg, het komt uiteindelijk allemaal wel goed. Neem kleine stapjes, houd moed en geef niet op. Leven is mooi, soms is het alleen even wat moeilijker ernaar te zoeken. Maar het zal altijd weer terugkomen
Truste en tot morgenquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:55 schreef BillDauterive het volgende:
Bedankt voor jullie openheid iedereen, het is mooi om te lezen dat we toch wel een groot fijn forum zijn zo
Trustequote:Op dinsdag 29 december 2020 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
Tot morgenquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
Mooie woorden! Trusten Bassmanquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
Jammer, maar dat kan natuurlijk. Leuk dat je er nu wel bent.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:55 schreef lubje25 het volgende:
@:peaceman(en diaan) Geheel wederzijds! Ben hier nog weinig geweest dit jaar. Kwam er niet van. Ben ook wat minder top2000derig dan voorgaande jaren.☺
Slaapsequote:Op dinsdag 29 december 2020 01:55 schreef BillDauterive het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |