Zeker, graag zelfsquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:34 schreef DW457 het volgende:
[..]
Is t ok als ik dan wat moois deel over mijn dochter?
Zekerquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:34 schreef DW457 het volgende:
[..]
Is t ok als ik dan wat moois deel over mijn dochter?
Is het voor jou niet moeilijk alle drankberichten hier te lezen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
Oh, ik heb ook een oudtante en oom verloren. maar was niet erg close met beiden. Heftigste blijft toch die vreselijke alcoholverslaving en -ontwenning. kuttijden man.
Rockquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag bij dit nummer niet ontbreken
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:30 schreef PippenScottie het volgende:
Een buurman stierf totaal onverwacht op veertigjarige leeftijd. Hij had drie kinderen van de leeftijd van mijn dochtertjes. DIe hakte er heel hard in.
Mijn zwager heeft een ernstige spierziekte, PSMA. Hij is heel hard achteruit gegaan dit jaar. Niet zo lang geleden was hij een neuroloog, een man van aanzien. Nu is hij voor elke handeling afhankelijk van iemand anders. Hij weet dat hij zijn laatste Kerst heeft gevierd en dat hij in 2021 zal sterven. Het maakt me droevig. Ook voor mijn zus, die eindelijk de liefde van haar leven had gevonden.
ja hoor, weet ik, ben ook vooral zeer blij dat het achter de rug isquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat ligt achter je, man.
Je hebt gewonnen! Da's nu je kracht.
yups ook dat. maar als ze dan ineens zouden overlijden zou ik dat toch wel moeilijk vinden denk ik.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het lastige is dat ze niet in de buurt wonen en er soms zelf voor kiezen om geen contact te hebben. Dat is erg jammer.
Inderdaad, dat was het al toen al die kijk-mij-geld-hebben rappers liepen op te scheppen dat ze rockstars warenquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Rock
Die term is ook totaal verneukt he ....
Sterkte, ook met het andere leedquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:32 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn beste vriend, we kennen elkaar sinds de kleuterklas, had kanker. Hij is behandeld. Het lijkt allemaal goed te gaan, maar je beseft je dat gezondheid iets heel fragiels is. En niet vanzelfsprekend. Ik koester en ben dankbaar dat ik alles kan.
tuurlijk...quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
yups ook dat. maar als ze dan ineens zouden overlijden zou ik dat toch wel moeilijk vinden denk ik.
haha nee joh, alcohol zie ik domweg als iets wat ik gewoon nu niet meer drink. Of mensen erover willen praten of whatever moeten ze lekker zelf beslissen, ik moet me aanpassen, niet andersomquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Is het voor jou niet moeilijk alle drankberichten hier te lezen?
maar hij doet wel iets beter zijn best dan gisterenquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jeroen heeft ons niet lazarus gemaakt
Was zelfs een longdrink glas die leeg is geraaktquote:
Toch wel een geniale testamentplaatquote:
Deze charts kan ik niet serieus nemenquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie mijn dochter (10) om het weekend en ze heeft het best wel pittig bij haar moeder. Daar slaat ze los omdat moeders moeite heeft met orde en grenzen... Bij mij zie ik haar opleven en is ze een vet leuk kind. Nu sinds de laatste maanden begint ze opeens echt interesse te tonen in mij als persoon en niet alleen als haar vader. Ze wil steeds meer weten over mij. Vet wennen! Ik was er echt door verrast en wist me in eerste instantie geen houding te geven, maar vind het wel echt vet leuk.quote:
Dit is herkenbaar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:33 schreef peaceman het volgende:
heb wel mijn ouders dit jaar niet/nauwelijks gezien. niet dat ik zo goed met ze op kan schieten, maar ze zijn toch beiden 70+ en dan kan het altijd de laatste keer zijn. Vind het toch wel vervelend.
Waar is die van?quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nouja, net 4 shotjes achter elkaar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het klinkt heel hard maar je kan ook niet anders in deze maatschappij waar alcohol als doodnormaal gezien wordt. Bizar eigenlijk hoe mensen (inclusief ik zelf) het dronken zijn cultiverenquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
haha nee joh, alcohol zie ik domweg als iets wat ik gewoon nu niet meer drink. Of mensen erover willen praten of whatever moeten ze lekker zelf beslissen, ik moet me aanpassen, niet andersom
fijn om te lezen!quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:37 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik zie mijn dochter (10) om het weekend en ze heeft het best wel pittig bij haar moeder. Daar slaat ze los omdat moeders moeite heeft met orde en grenzen... Bij mij zie ik haar opleven en is ze een vet leuk kind. Nu sinds de laatste maanden begint ze opeens echt interesse te tonen in mij als persoon en niet alleen als haar vader. Ze wil steeds meer weten over mij. Vet wennen! Ik was er echt door verrast en wist me in eerste instantie geen houding te geven, maar vind het wel echt vet leuk.
Dank je. ik ben niet op zoek naar sympathie of zo.quote:
Sowieso respect als je dat vol weet te houden. Ook als er straks weer langzaam feesten worden opgestartquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
haha nee joh, alcohol zie ik domweg als iets wat ik gewoon nu niet meer drink. Of mensen erover willen praten of whatever moeten ze lekker zelf beslissen, ik moet me aanpassen, niet andersom
ja, zo is het nou gewoon eenmaal. niks an te doenquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het klinkt heel hard maar je kan ook niet anders in deze maatschappij waar alcohol als doodnormaal gezien wordt. Bizar eigenlijk hoe mensen (inclusief ik zelf) het dronken zijn cultiveren
Wat mooi en fijn DW. Mooie momenten om te koesteren.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:37 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik zie mijn dochter (10) om het weekend en ze heeft het best wel pittig bij haar moeder. Daar slaat ze los omdat moeders moeite heeft met orde en grenzen... Bij mij zie ik haar opleven en is ze een vet leuk kind. Nu sinds de laatste maanden begint ze opeens echt interesse te tonen in mij als persoon en niet alleen als haar vader. Ze wil steeds meer weten over mij. Vet wennen! Ik was er echt door verrast en wist me in eerste instantie geen houding te geven, maar vind het wel echt vet leuk.
Absoluut!quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat mooi en fijn DW. Mooie momenten om te koesteren.
ik ben ook wel een beetje van. als ze niet willen komen, dan maar niet, want het scheelt ook ergernis, maar toch...quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit is herkenbaar.
Wij hebben een paar maanden geleden met ze afgesproken. Waren ze hier op bezoek. Dag erna werd ik ziek, koorts, ellendig gevoel. Ik scheet echt even alle kleuren van de regenboog hoor.
Mijn moeder is de afgelopen paar jaar de hele tijd in en uit ziekenhuizen geweest. Als die het oploopt dan zie ik het niet goed aflopen, dus dan maar niet zien. Liever dat ze er zijn en ik ze niet of minder zie dan dat ik ze aansteek en het misgaat.
Fijn man. Geniet ervan! Niet negatief over haar moeder spreken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:37 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nooit!quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Fijn man. Geniet ervan! Niet negatief over haar moeder spreken.
Hebben die ook ergens een klachtenformulier?quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
https://www.billboard.com/charts/decade-end/top-rock-artists
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |