Heb je dit ook al met haar besproken?quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh, ik zei dit vorig jaar ook al.. nee dus.
En ik zie ook niet iets radicaal veranderen...
Ja, maar niet "in your face". Is nogal zwaar, confronterend en whatnot.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom niet? is toch mooi om dingen te delen met elkaar?
Wat hij ook heeft betekend voor hiphopfan Rob van den Aker die is overleden aan een zeldzame ziekte in 2015. Ongeëvenaardquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb hem ontmoet na een optreden rond 2010/2011 (zijn beginperiode). Nam echt uitgebreid de tijd voor alle fans die bij uitgang stonden te wachten. Vergeet ik nooit meer. Hele vriendelijke gast.
Dat is ook wel waar. We hadden nu in Praag moeten zitten met zijn tweetjes.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is denk ik normaal dat het allemaal minder spannend wordt door de waan van de dag. Maar zorg er wel voor dat je samen ook fijne en mooie momenten hebt. Praat met elkaar!
Dit jaar was het lastig, maar probeer 2x per jaar samen een weekend weg te gaan. Lekker los van de kinderen, geen papa/mama zijn.
er zijn niet snel foute woorden. en anders kom je gezamenlijk wel tot de goede woordenquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik kan er ook slecht mee omgaan, het is soms moeilijk om er de goeie woorden of gedachte bij te vinden.
Dat snap ik wel.... dat is ook best lastig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik daarop moet reageren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks moet he?!quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, maar niet "in your face". Is nogal zwaar, confronterend en whatnot.
Net zoals "gezondheid is het belangrijkste"kan ik niet hebben.
Zal best egoïstisch zijn maar zo is het.
ja daarom probeer ik het ook gewoon, maar ik kan slecht met verdrietige sferen omgaan. Ik ben zelf niet het type dat snel verdrietig wordt, dus moet ik me soms eerst een beetje verplaatsen in anderen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
er zijn niet snel foute woorden. en anders kom je gezamenlijk wel tot de goede woorden
Ik hoop dat jullie elkaar weer terugvinden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nou, het is niet zoals een jaar of, auw, acht geleden.
Robquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wat hij ook heeft betekend voor Rob van den Aker die is overleden aan een zeldzame ziekte in 2015. Ongeëvenaard
Godskolere nou.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ga maar weer los op het dialectnummertje jongens.
Ja, toe maar, laat het eruit!quote:
Ah gaafquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:50 schreef MTheBassman het volgende:
dit zeg ik waarschijnlijk elk jaar, maar mijn oom heeft een tijdje met de contrabas daniel lohues getourd een paar jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |