True! Verder vind ik het album Nooit Meer Terug zelf ook echt een Nederhop parelquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:45 schreef PippenScottie het volgende:
Als we toch bezig zijn.. dit was het liedje van mevrouw Pippen en ik... de relatie gaat ook niet zo best. Al lange tijd niet meer hoor. Ik weet niet of dat normaal is als je lang samen bent en met kinderen...
Maar ik mis spanning, prikkels... ik ben ook niet gemaakt voor elke dag hetzelfde.
In een jaar is dus weinig veranderd...?quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:45 schreef PippenScottie het volgende:
de relatie gaat ook niet zo best. Al lange tijd niet meer hoor. Ik weet niet of dat normaal is als je lang samen bent en met kinderen...
Terechte stem wel hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stemplaatje. Dit jaar wat meer top 1000 dan normaal, maar je moet het ook niet te serieus nemen natuurlijk.
waarom niet? is toch mooi om dingen te delen met elkaar?quote:
Het is denk ik normaal dat het allemaal minder spannend wordt door de waan van de dag. Maar zorg er wel voor dat je samen ook fijne en mooie momenten hebt. Praat met elkaar!quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:45 schreef PippenScottie het volgende:
Als we toch bezig zijn.. dit was het liedje van mevrouw Pippen en ik... de relatie gaat ook niet zo best. Al lange tijd niet meer hoor. Ik weet niet of dat normaal is als je lang samen bent en met kinderen...
Maar ik mis spanning, prikkels... ik ben ook niet gemaakt voor elke dag hetzelfde.
Weet niet hoe ik daarop moet reageren.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom niet? is toch mooi om dingen te delen met elkaar?
Sowieso was Elephunk en Monkey Business veeeel beterquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
Don't Punk with My Heart mag er wil in ipv. I Gotta Feeling.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:45 schreef PippenScottie het volgende:
Oh, ik zei dit vorig jaar ook al.. nee dus.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
In een jaar is dus weinig veranderd...?
gewoon zoals je denkt te moeten doen. niks moet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik daarop moet reageren.
ik kan er ook slecht mee omgaan, het is soms moeilijk om er de goeie woorden of gedachte bij te vinden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik daarop moet reageren.
Blijkbaar bestaan ze nogquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso was Elephunk en Monkey Business veeeel beter
Ik hou gewoon van muziek wat redelijk opzuigt. Opbouwend of constant.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terechte stem wel hoor.
Mja, dat snap ik en dat is ook logisch...maar praat je hierover met haar?quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nou, het is niet zoals een jaar of, auw, acht geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |