Twijfel is fantastisch!quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fresku is zwaar ondergewaardeerd
Past in mijn straatje. Mystieke, innemende geluiden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:45 schreef DW457 het volgende:
[..]
Heb ik op vinyl, luister ik heel graag.
Lullabyquote:
Weet ze dit?quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:45 schreef PippenScottie het volgende:
Als we toch bezig zijn.. dit was het liedje van mevrouw Pippen en ik... de relatie gaat ook niet zo best. Al lange tijd niet meer hoor. Ik weet niet of dat normaal is als je lang samen bent en met kinderen...
Maar ik mis spanning, prikkels... ik ben ook niet gemaakt voor elke dag hetzelfde.
Ik kan daar niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:45 schreef peaceman het volgende:
best heftig dat laatste kwartier met al die verhalen en toch ook mooi
😟Het zit niet mee.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:45 schreef PippenScottie het volgende:
Als we toch bezig zijn.. dit was het liedje van mevrouw Pippen en ik... de relatie gaat ook niet zo best. Al lange tijd niet meer hoor. Ik weet niet of dat normaal is als je lang samen bent en met kinderen...
Maar ik mis spanning, prikkels... ik ben ook niet gemaakt voor elke dag hetzelfde.
nee want die draak staat nog veel hogerquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:46 schreef BillDauterive het volgende:
Dit staat - zoals elk jaar - weer te hoog.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die heb ik stiekem gekeken, terwijl @:viv lag te slapen
Stemplaatje. Dit jaar wat meer top 1000 dan normaal, maar je moet het ook niet te serieus nemen natuurlijk.quote:
Oei, hij is flink stout geweest.quote:
Heb hem ontmoet na een optreden rond 2010/2011 (zijn beginperiode). Nam echt uitgebreid de tijd voor alle fans die bij uitgang stonden te wachten. Vergeet ik nooit meer. Hele vriendelijke gast.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fresku is zwaar ondergewaardeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |