Omdat het kwaliteit isquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoezo staat dit zo hoog eigenlijk?
Ik ben negatief over Typhoon. Maar niet omdat hij zwart is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn er nog Typhoon haters over?
Soms is dit topic me wat te negatief als er ook maar iets voorbij komt wat op zwarte muziek lijkt.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:16 schreef essnhills het volgende:
Ik hou het voor gezien voor vandaag![]()
![]()
Er kwam niemand bij, er gingen een paar mooie mensen dood.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
Vertel eens mensen.. wie kwam er in jullie leven in 2020. En wie ging er weg?
Dat is kut.. Soms kan je er niets aan doen...quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Een goeie vriend van mij uit Schotland heeft al sinds Maart ofzo niks meer van zich laten horen, niemand uit onze groep die contact met hem opneemt krijgt een reactie. Geen idee waarom, want ik kan me niet voorstellen dat iemand iets verkeerds heeft gedaan of gezegd
Eensquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Get Here van Oleta Adams staat niet in de lijst, ook een grof schandaal.
Maar ik begrijp ook niet helemaal waarom andere TfF-songs, die ik eigenlijk beter vind, al eerder voorbij zijn gekomenquote:
3quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
Hoeveel legendarische shotjes heb ik gemist?
Ik had m'n vriend begin dit jaar ontmoet, heeft mij vlak voor corona verlatenquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
Een goede vriend van mij is op 26 jarige leeftijd overleden bij een motorongeluk, wat dat betreft echt een kut jaar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
1 so farquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
Guru's jazzamatazz!quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:18 schreef skysherrif het volgende:
Van die 90s Hiphop gemixt met jazz erachter vind ik wel enorm lekker
Dit wel. Helemaal na die reclame van T-mobile.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben negatief over Typhoon. Maar niet omdat hij zwart is.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij is op 26 jarige leeftijd overleden bij een motorongeluk, wat dat betreft echt een kut jaar.
Eigenlijk ook geen nieuwe mensen ontmoet door corona.
De score is 1x legendarisch en 1x geweldig geloof ikquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
tja er staan er ook een paar niet in. Break it down again bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar ik begrijp ook niet helemaal waarom andere TfF-songs, die ik eigenlijk beter vind, al eerder voorbij zijn gekomen
2x geweldigquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had m'n vriend begin dit jaar ontmoet, heeft mij vlak voor corona verlaten
2x geweldig en 1x legendarisch, dus 4 shotsquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij is op 26 jarige leeftijd overleden bij een motorongeluk, wat dat betreft echt een kut jaar.
Fles per keer dan maar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De score is 1x legendarisch en 1x geweldig geloof ik
Hij mag binnen nu en 10 minuten wel weer wat leuks roepen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:20 schreef Viv het volgende:
[..]
2x geweldig en 1x legendarisch, dus 4 shots
Ik hoop dat hij binnenkort weer eens wat van zich laat horen, niemand snapt er wat van, terwijl we toch behoorlijk hecht waren... Ik weet dat hij behoorlijke moodswings heeft, en het is wel vaker voorgekomen dat hij niks laat horen, maar dit is wel heel lang.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is kut.. Soms kan je er niets aan doen...
[..]
verslavingszorg, I guess. Dat eigenlijk het meest. Voor de rest is mn sociale leven niet echt veranderd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
CSNY is gewoon altijd goed.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:20 schreef Gretzl het volgende:
779 Teach Your Children Crosby, Stills, Nash & Young
[..]
Eén officiële.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
Laat het dan ook maar aan hem. Stuur hem een bericht dat hij altijd welkom is of zo..quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij binnenkort weer eens wat van zich laat horen, niemand snapt er wat van, terwijl we toch behoorlijk hecht waren... Ik weet dat hij behoorlijke moodswings heeft, en het is wel vaker voorgekomen dat hij niks laat horen, maar dit is wel heel lang.
Ik zie hem nog wel gamen en bier inchecken op untappd enzo, maar ondanks dat hij nog op onze Discord server zegt krijg je gewoon niks uit hem...
Vind de Beethoven sample wel een beetje misplaatst gekozen in de reclame jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit wel. Helemaal na die reclame van T-mobile.
In mijn persoonlijk leven niemand, maar in mijn werkleven kwam een er een nieuwe (tijdelijke) directeur en is mijn manager weg gegaan. Dit heeft mijn werkzame leven een stuk aangenamer gemaakt en sta ik er nu anders in/voor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Dan heeft het niet lang geduurd..
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Een goeie vriend van mij uit Schotland heeft al sinds Maart ofzo niks meer van zich laten horen, niemand uit onze groep die contact met hem opneemt krijgt een reactie. Geen idee waarom, want ik kan me niet voorstellen dat iemand iets verkeerds heeft gedaan of gezegd
Dat is wel wazig ja en kan me voorstellen dat je een verklaring wil...quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij binnenkort weer eens wat van zich laat horen, niemand snapt er wat van, terwijl we toch behoorlijk hecht waren... Ik weet dat hij behoorlijke moodswings heeft, en het is wel vaker voorgekomen dat hij niks laat horen, maar dit is wel heel lang.
Ik zie hem nog wel gamen en bier inchecken op untappd enzo, maar ondanks dat hij nog op onze Discord server zegt krijg je gewoon niks uit hem...
Dat is fijn! Je bent toch de helft van het tijd aan het werk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In mijn persoonlijk leven niemand, maar in mijn werkleven kwam een er een nieuwe (tijdelijke) directeur en is mijn manager weg gegaan. Dit heeft mijn werkzame leven een stuk aangenamer gemaakt en sta ik er nu anders in/voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |