Zeker.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag van mij meer zwarte muziek in.
Eensquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn mening over Kensington: in principe een prima band maar als je één nummer hebt gehoord heb je ze direct allemaal gehoord. Standaard trucje qua akkoorden en die galm.
Dat is wel een lekker nummer van my chemical romancequote:Op dinsdag 29 december 2020 01:14 schreef TheVulture het volgende:
Het verbaast me trouwens dat de beste Kensington-plaat St. Helena er niet eens in staat
wij kennen de eigenaar van rocksquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
blowen deden we in rocks vaak
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag van mij meer zwarte muziek in.
Ook meer zwarte blues.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat zeker, eigenlijk is het beschamend weinig wat er in staat.
En een Killer Mike of zo zou gewoon tof zijn
Oh gaaf, wist ik niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is ook tof. Daar heeft De Staat nu toch hun studio?
Was enigszins verrast dat Take Five er in staat, wel lekker om wat 5/4 geweld er tussendoor te krijgenquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker.
Sowieso meer jazz. Meest typische blijf ik vinden dat ze ongeveer de enige jazz in de lijst van Dave Brubeck is, hoe dan.
So What van Miles Davis mag als legendarische plaat in z'n genre er zeker inquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker.
Sowieso meer jazz. Meest typische blijf ik vinden dat ze ongeveer de enige jazz in de lijst van Dave Brubeck is, hoe dan.
Enige genre waar ik echt niks mee heb. Zenuwachtig gedoe.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker.
Jazz luister ik niet echt, maar dit zet ik wel geregeld opquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker.
Nico Dijkshoorn, is that you?quote:
Van een stukje John Coltrane zal ook geen mens minder worden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
So What van Miles Davis mag als legendarische plaat in z'n genre er zeker in
Ryo Fukuiquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jazz luister ik niet echt, maar dit zet ik wel geregeld op
Kensington heeft de afgelopen 10 jaar voor mijn gevoel op elke hoek van de straat wel staan op te treden, het is bijna moeilijker om ze NIET live te hebben gezien... dat is misschien ook wel een beetje het probleem dat ik er mee heb, totale overkillquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Kensington gezien op Indian Summer Festival 2012. Was best leuk.
We The People van ATCQ in de lijst zou genot zijnquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:15 schreef ok01 het volgende:
[..]Helemaal goede hiphop zoals A Tribe Called Quest, 2pac, Grandmaster Flash etc.
ik heb snarky puppy altijd wel leuk gevonden. verder heb ik weinig met jazz.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Persoonlijk?quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
Vertel eens mensen.. wie kwam er in jullie leven in 2020. En wie ging er weg?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:16 schreef essnhills het volgende:
Ik hou het voor gezien voor vandaag![]()
![]()
Zijn een aantal lekkere Japanse jazz compilaties te vinden op Youtube, is stiekem toch best lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat ook.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:14 schreef Evenstar het volgende:
In oude ATAK kwam je ook om te blowen vooral
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:16 schreef essnhills het volgende:
![]()
doeiquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:16 schreef essnhills het volgende:
![]()
Ik luister zelf eigenlijk vooral naar wat meer moderne jazz. GoGo Penguin ofzo, dat soort werk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Corona kwam in m'n leven en ze vertrok nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
Bye essquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:16 schreef essnhills het volgende:
![]()
Oleta heeft het ook vaak over god, maar zij mag dat.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd teveel over god rappen.
Een goeie vriend van mij uit Schotland heeft al sinds Maart ofzo niks meer van zich laten horen, niemand uit onze groep die contact met hem opneemt krijgt een reactie. Geen idee waarom, want ik kan me niet voorstellen dat iemand iets verkeerds heeft gedaan of gezegdquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
Sleep well essnquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:16 schreef essnhills het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:16 schreef essnhills het volgende:
![]()
NY State of Mind ja, absoluut.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:17 schreef skysherrif het volgende:
Iets van illmatic 'hoort' er ook wel in
omdat het prachtig isquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoezo staat dit zo hoog eigenlijk?
Trustequote:Op dinsdag 29 december 2020 01:16 schreef essnhills het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |