Kloptquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Nieuwbouw dus
De échte Atak zat een paar straten verderop.
Ik vind hem altijd teveel over god rappen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn er nog Typhoon haters over?
Soms is dit topic me wat te negatief als er ook maar iets voorbij komt wat op zwarte muziek lijkt.
Ik zou 'm in de oven gooien.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb een pizza diavolo in de over gegooid
Ik vind zwarte muziek fantastisch, Typhoon ookquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Soms is dit topic me wat te negatief als er ook maar iets voorbij komt wat op zwarte muziek lijkt.
Oude was echt zo'n krakerspandquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
geen idee, het zat toen ik er uitging gewoon aan het plein daar bij het station.
Dries Bijlsma #shoutoutquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Da's de producer volgens mij. Dries nogwat.
Of nouja, die doet dat live. Op de plaat is André Manuel inderdaad.
Heb je louter jezelf mee. Het leven wordt zoveel dragelijker als je je net zo moeiteloos aanpast in een Nederlandstalige kroeg als een black metal festivalquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik koester wel een diep wantrouwen tegen de massa dus ik kan niet vertellen hoe het gaat verlopen.
De nieuwe heeft wel een beter geluidquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oude was echt zo'n krakerspand
[ afbeelding ]
volgens mij zit de rev daar nu? Ik herken het wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij hebben daarvoor onze trouwfoto's gemaakt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem soms alles te serieus, hoor. Daar moet ik wel oprecht mee minderen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je louter jezelf mee. Het leven wordt zoveel dragelijker als je je net zo moeiteloos aanpast in een Nederlandstalige kroeg als een black metal festival
Nog liever Zo Niet Mij of Sprokkeldagenquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als iedereen eens even naar zijn eerste album gaat luisteren en stemt op Wind Waait ofzo, dan komen we nog eens ergens.
Ik kijk naar de teevee en concludeer dat je er al veel te veel hebt gehadquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:12 schreef DW457 het volgende:
Ik begin de zoom-dames in t top 2000 café leuk te vinden: ja, de shotjes beginnen te werken
Leuk!quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben daarvoor onze trouwfoto's gemaakt.
Ga elk jaar (behalve 2020quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet waar dat is!! Tof dat jij daar was!
Zijn toch genoeg mensen die ik vrij positief heb gezien over zwarte muziek hier hoorquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Enkel Do I ever toen het uitkwam vond ik best primaquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn mening over Kensington: in principe een prima band maar als je één nummer hebt gehoord heb je ze direct allemaal gehoord. Standaard trucje qua akkoorden en die galm.
We kwamen in die oude toch niet voor het geluid joh.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
De nieuwe heeft wel een beter geluid
Goede analyse + een irritante nasale stem van de zangerquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn mening over Kensington: in principe een prima band maar als je één nummer hebt gehoord heb je ze direct allemaal gehoord. Standaard trucje qua akkoorden en die galm.
ook dezelfde opbouw. Niks verfrissends of revolutionair erin. Ben het in dat opzicht wel met je eens dat het vooral gewoon eentonig is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
Mag van mij meer zwarte muziek in.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zijn toch genoeg mensen die ik vrij positief heb gezien over zwarte muziek hier hoor
wij hebben ook DE Beatles zebrapad foto nagemaakt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Leuk!
Goede vrienden van ons hebben dat gedaan bij oudbouw van Doornroosje in Nijmegen
[ afbeelding ]
Ow dat is ook tof. Daar heeft De Staat nu toch hun studio?quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Leuk!
Goede vrienden van ons hebben dat gedaan bij oudbouw van Doornroosje in Nijmegen
[ afbeelding ]
Dit is echt vreselijk inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb een hekel aan dit soort witte muziek.
dat snap ikquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:13 schreef Viv het volgende:
[..]
We kwamen in die oude toch niet voor het geluid joh.Er kwamen toen van die garage-bandjes spelen.
Dat zeker, eigenlijk is het beschamend weinig wat er in staat.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag van mij meer zwarte muziek in.
blowen deden we in rocks vaakquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:14 schreef Evenstar het volgende:
In oude ATAK kwam je ook om te blowen vooral
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |