Met dat andere bandlid met die rauwe stem toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Typhoon een paar keer live gezien en dan is dit nummer wel echt het hoogtepunt.
Maarja, nee, ik geloof het nu ondertussen wel.
Nieuwbouw dusquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
geen idee, het zat toen ik er uitging gewoon aan het plein daar bij het station.
Die ja.quote:
Ik weet waar dat is!! Tof dat jij daar was!quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
Dit was live bij Plato Zwolle wel leuk.
Da's de producer volgens mij. Dries nogwat.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met dat andere bandlid met die rauwe stem toch?
dit is een heerlijk nummer en veel zwarte muziek isquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn er nog Typhoon haters over?
Soms is dit topic me wat te negatief als er ook maar iets voorbij komt wat op zwarte muziek lijkt.
Ah lekker, is hier uit de supermarkt verdwenen en die andere hadden hem al niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb een pizza diavolo in de over gegooid
Ik vind hem ook niet heel chill. Zijn stadsgenoten Opgezwolle daarentegen wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:10 schreef skysherrif het volgende:
Leuk deuntje, maar vindt zijn rapstijl echt flink kut
Nee hoor, dit is leukquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Soms is dit topic me wat te negatief als er ook maar iets voorbij komt wat op zwarte muziek lijkt.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Mertens?quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Da's de producer volgens mij. Dries nogwat.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Is het wat, zoek nog een goede toko hier in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |