Toko An Dong, of de snoepjeswinkel, zoals mijn jongste zegt omdat ze er altijd mag gamen en snoepjes etenquote:
quote:
Dit is gewoon je fetish hequote:Op dinsdag 29 december 2020 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan laat ik liever over mij heen pissen zoals bij Vindicat.
Gelukkig zijn wij inmiddels ontRood.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
Kutnummer. Ik moest dit zingen bij de ontgroening
Was dat nog in het oude gebouw? Net als in Nijmegen (Doornroosje) en Eindhoven (Effenaar) moest er zo'n 13 in een dozijn zielloze nieuwbouw voor in de plaats komen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ook rond de tijd van 2010-12 toen ik er vaak heen ging
Alsof ze extreem slecht zijn.je wordt toch niet zo'n type die zijn leven inricht om maar niet burgerlijk te lijken hè?quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze zouden best wel eens een punt kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
op zich vind ik dat niet zo heel gek
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op zich niet heel vreemd, toch?
Nouja, normaal gebeurt het in de kroeg, dan zien ze het niet.quote:
Golden shower. Lekker manquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan laat ik liever over mij heen pissen zoals bij Vindicat.
geen idee, het zat toen ik er uitging gewoon aan het plein daar bij het station.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:08 schreef Viv het volgende:
[..]
Was dat nog in het oude gebouw? Net als in Nijmegen (Doornroosje) en Eindhoven (Effenaar) moest er zo'n 13 in een dozijn zielloze nieuwbouw voor in de plaats komen.
Is het wat, zoek nog een goede toko hier in de buurtquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Toko An Dong, of de snoepjeswinkel, zoals mijn jongste zegt omdat ze er altijd mag gamen en snoepjes eten
Ik koester wel een diep wantrouwen tegen de massa dus ik kan niet vertellen hoe het gaat verlopen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ze extreem slecht zijn.je wordt toch niet zo'n type die zijn leven inricht om maar niet burgerlijk te lijken hè?
Met dat andere bandlid met die rauwe stem toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Typhoon een paar keer live gezien en dan is dit nummer wel echt het hoogtepunt.
Maarja, nee, ik geloof het nu ondertussen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |