op zich vind ik dat niet zo heel gekquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:06 schreef Dagoduck het volgende:
Kreeg commentaar van mijn ouders dat ik teveel drink.
Da's ook waarom ik vandaag maar het bier achterwege lietquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:06 schreef Dagoduck het volgende:
Pfff. Mijn zusje begon ook alquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:06 schreef Dagoduck het volgende:
Al een verbetering, wij hebben nog twee dagen om het tot in de details uit te werkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:06 schreef peaceman het volgende:
Toch al 3 officiële schotjes vandaag.
Van groen naar rood?quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
Kutnummer. Ik moest dit zingen bij de ontgroening
De vraag is natuurlijk wel of Borsato de rosbief van die vrouw heeft geproefdquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:06 schreef PippenScottie het volgende:
Heb ik al eens verteld dat mijn jongste Pippie een vriendinnetje heeft en dat de ouders daarvan een catering service en toko in Alkmaar hebben en het eten hebben verzorgd voor de housewarming van Marco Borsato?
Ik voel me heel erg connected met Bombasto nu
Dan laat ik liever over mij heen pissen zoals bij Vindicat.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
Dago: "Boeie, Boomers!"quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:06 schreef Dagoduck het volgende:
Op zich niet heel vreemd, toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:06 schreef Dagoduck het volgende:
Wat gekquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:06 schreef Dagoduck het volgende:
Doe mij een toppertje, en een breezer ananasquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik moest Toppertje in het Duits zingen bij mijn ontgroening
hele lijst aan woordenquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Al een verbetering, wij hebben nog twee dagen om het tot in de details uit te werken
Toko An Dong, of de snoepjeswinkel, zoals mijn jongste zegt omdat ze er altijd mag gamen en snoepjes etenquote:
quote:
Dit is gewoon je fetish hequote:Op dinsdag 29 december 2020 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan laat ik liever over mij heen pissen zoals bij Vindicat.
Gelukkig zijn wij inmiddels ontRood.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
Was dat nog in het oude gebouw? Net als in Nijmegen (Doornroosje) en Eindhoven (Effenaar) moest er zo'n 13 in een dozijn zielloze nieuwbouw voor in de plaats komen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ook rond de tijd van 2010-12 toen ik er vaak heen ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |