Ergens rond 3'en denk ik... dat klinkt inderdaad nog wel heel ver wegquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar heb ik wel op gestemd, maar het duurt nog heeeeel lang
quote:
Ik haal deze en Chandelier door elkaar. Ik trek mn woorden terugquote:
Voor TWOD goden?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik probeer het weer tot 03:20 vol te houden (lol).
9 jaarquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik schrik dat dit negen jaar oud is
Serieus?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:57 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn acceptatiegrens voor stemplaten ligt tot 03:30.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
jij liever dan ik, vond half 4 wel erg laat gister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Dank voor ditquote:
Trustequote:Op dinsdag 29 december 2020 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga vandaag slapen, vrienden.
Welterusten.
Ik word oudquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:57 schreef PippenScottie het volgende:
Slaaplekkerquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welterusten.
Merkel?quote:
Zou een mooie tijd zijn, daarna nog wel man on the moon ff meepakken en dan is het mooi geweest zo te zienquote:
trusten mexquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welterusten.
Dag Mexiquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welterusten.
Wist je dat dat niet over een Boot gaat maar over een chatbot?quote:
Chandler...nee Joeyquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik haal deze en Chandelier door elkaar. Ik trek mn woorden terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |