Ja komt ook omdat ik daar dus wat negatieve herinneringen aan koester en omdat ik het middenstuk wat lang vind duren, muzikaal gezienquote:
Dat is wel een hele dedication om te drinkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand de lyrics al doorzocht op legendary enzo?
Wij hebben alle seizoen van How I met your mother gezien... dan word je wel dronkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand de lyrics al doorzocht op legendary enzo?
Ging nog om I Want Youquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Firestarter ging omhoog door je ex?
Je moet ook niet kijken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:54 schreef Cee het volgende:
Oh jee hij doet nu als een dronken oom op een bruiloft.
Die gaan nummers uitbeelden toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:54 schreef Cee het volgende:
Oh jee hij doet nu als een dronken oom op een bruiloft.
Ik ga na Tinseltown in the rain slapenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:54 schreef MTheBassman het volgende:
ik denk trouwens dat ik na 2 naar bed ga. Er zitten een paar leuke nummers van 2-3 maar ook weer niet zo goed dat ze het waard zijn om voor op te blijven.
hopelijk over een paar jaar weer een stuk hogerquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja komt ook omdat ik daar dus wat negatieve herinneringen aan koester en omdat ik het middenstuk wat lang vind duren, muzikaal gezien
Ik probeer het weer tot 03:20 vol te houden (lol).quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:54 schreef MTheBassman het volgende:
ik denk trouwens dat ik na 2 naar bed ga. Er zitten een paar leuke nummers van 2-3 maar ook weer niet zo goed dat ze het waard zijn om voor op te blijven.
Ik ga door tot Clint Eastwood.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik probeer het weer tot 03:20 vol te houden (lol).
Ga je dit jaar nog slapen Dago?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik blijf tot half 5 ofzo, alhoewel, Would even na 5.
HANZ!quote:
Exact ditquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nooit kut gevoeld omdat iemand die je dolgraag wil iemand anders heeft... the thought of him undressing you or you undressing?
Die zin voelde ik altijd wel..
Denk dat ik het vandaag ook niet laat ga maken. Morgen zijn de nachtelijke uurtjes veel beter.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:54 schreef MTheBassman het volgende:
Die staat ook mooi hoog in de Mex2000. Jammer dat ik dat genot moet missenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ga na Tinseltown in the rain slapen
hoe laat is dat?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ga door tot Clint Eastwood.
jij liever dan ik, vond half 4 wel erg laat gisterquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik probeer het weer tot 03:20 vol te houden (lol).
Eigenlijk niet meer nodig nee.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga je dit jaar nog slapen Dago?
Tame Impala stemgenotgoden in de shift van Jeroenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:54 schreef Evenstar het volgende:
Van Inkel heeft morgen wel twee mooie uurtjes trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |