Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, het drankspel was geen succes, de muziek wordt ook niet echt veel beter komende uren, dus ik vind het mooi geweest voor vandaag. Morgen weer 9u eruit, dat uurtje wordt wel genieten vanuit bed
Trusten
Trustenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, het drankspel was geen succes, de muziek wordt ook niet echt veel beter komende uren, dus ik vind het mooi geweest voor vandaag. Morgen weer 9u eruit, dat uurtje wordt wel genieten vanuit bed
Trusten
laterquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Trusten
It all makes sense nowquote:
Trustequote:Op dinsdag 29 december 2020 00:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Trusten
morgen herkansingquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Trusten
Ik dacht het net.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:45 schreef Evenstar het volgende:
Oh ja, vrienden is ook wel een goede.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Trusten
ja dat is dan weer jammerquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:46 schreef Zorro het volgende:
Weer latenz ze het eerste deel van het nummer weg
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Trusten
Slaap ze!quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Trusten
Dat Guus als student al een ANWB-boomer was verklaart inderdaad een hoop. Geen wonder dat al zijn muziek zo doorsnee is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
It all makes sense nowHet is een ANWB stel die verdwaalt is omdat de kaart niet klopte, vandaar dat ze in een wildvreemde stad sliepen
![]()
Je moet hem een stap voor zijn eigenlijk, nu zegt hij veel "vrienden" dus dan is het morgen waarschijnlijk "jongens"quote:
Bob Dylan?quote:
Hier gebeurt echt niets in he? Hij duurt vooral te langquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat Guus als student al een ANWB-boomer was verklaart inderdaad een hoop. Geen wonder dat al zijn muziek zo doorsnee is.
We zijn er uitquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat Guus als student al een ANWB-boomer was verklaart inderdaad een hoop. Geen wonder dat al zijn muziek zo doorsnee is.
Heldquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet hem een stap voor zijn eigenlijk, nu zegt hij veel "vrienden" dus dan is het morgen waarschijnlijk "jongens"
Ook erg goed.quote:
Noise Cancelling jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:47 schreef MTheBassman het volgende:
ik doe hiervoor even de koptelefoon op
Echt hè.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit is echt behang uit budgetbak van Kwantum.
Goeie koptelefoon is echt een fijne investeringquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:47 schreef MTheBassman het volgende:
ik doe hiervoor even de koptelefoon op
En Titanium, kom maar haten, die kan daar prima achteraan!quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:48 schreef Poppejans het volgende:
Niks aan gemist.
Doorrrrr met Firestarter bitte
Jij vindt hem mooi toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier gebeurt echt niets in he? Hij duurt vooral te lang
De mijne is Oliver's Armyquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:48 schreef Zorro het volgende:
Prachtig nummer, maar nog mooier als het begin er ook gewoon bij zit.
A Good Year For The Roses is echter wel mijn favoriet van deze Elvis
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:48 schreef PzKpfw het volgende:
Zo mooi moment om de luiken te sluiten. Welterusten mensen en nog veel luisterplezier. Tot morgen
Dag forummer met de onuitspreekbare naamquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:48 schreef PzKpfw het volgende:
Zo mooi moment om de luiken te sluiten. Welterusten mensen en nog veel luisterplezier. Tot morgen
Tot morgenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:48 schreef PzKpfw het volgende:
Ja, nee, echt niet.quote:
Dit duurt nog wel ffquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:48 schreef Poppejans het volgende:
Niks aan gemist.
Doorrrrr met Firestarter bitte
Trusten Fredquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:49 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Welterusten iedereen
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:48 schreef essnhills het volgende:
Kunnen we voor morgen niet een algemene shot regel opnemen met 'of omschrijvingen die gelijk te stellen zijn met'?
Trusten Fredjequote:Op dinsdag 29 december 2020 00:49 schreef Fred_B het volgende:
Jij vindt die gedachte van ontkleden niet fijn? Denk je nog aan dat ANWB stel?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:48 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
II want you, it's knowing that he knows you now after only guessing
It's the thought of him undressing you or you undressing![]()
![]()
![]()
I want you, he tossed some tattered compliment your way
I want you and you were fool enough to love it when he said, "I want you"
\![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij vindt hem mooi toch?
Ja ik vind het gewoon te lang doorjengelen. Ik voel er niks bij.
Lijkt mij ook het bestequote:Op dinsdag 29 december 2020 00:48 schreef essnhills het volgende:
Kunnen we voor morgen niet een algemene shot regel opnemen met 'of omschrijvingen die gelijk te stellen zijn met'?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:49 schreef Fred_B het volgende:
Tot morgenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:48 schreef PzKpfw het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:48 schreef PzKpfw het volgende:
Als dit middenstuk minder lang zou duren zou ie (nog steeds) heel hoog staan, inmiddels is ie wel afgegleden in de Mex2000.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij vindt hem mooi toch?
Ja ik vind het gewoon te lang doorjengelen. Ik voel er niks bij.
Zet wel een bepaalde sfeer neer inderdaad. Zou ook goed werken in een tv-seriequote:Op dinsdag 29 december 2020 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je deze niet voelt gaat er iets mis hoor.
Trusten Zorroquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:50 schreef Zorro het volgende:
Nou bier is op, ik haak af voordat hij weer komt
[ afbeelding ]
Truste en tot morgen
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:50 schreef Zorro het volgende:
[ afbeelding ]
Truste en tot morgen
Trustequote:Op dinsdag 29 december 2020 00:50 schreef Zorro het volgende:
[ afbeelding ]
Truste en tot morgen
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:50 schreef Zorro het volgende:
[ afbeelding ]
Truste en tot morgen
Nooit kut gevoeld omdat iemand die je dolgraag wil iemand anders heeft... the thought of him undressing you or you undressing?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel deze niet vrienden/jongens/helden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |