Is ie aan het zwemmen?quote:
Terrific is zoiets als legendaryquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:53 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IM A FIRESTARTER TERRIFIC FIRESTARTER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja komt ook omdat ik daar dus wat negatieve herinneringen aan koester en omdat ik het middenstuk wat lang vind duren, muzikaal gezienquote:
Dat is wel een hele dedication om te drinkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand de lyrics al doorzocht op legendary enzo?
Wij hebben alle seizoen van How I met your mother gezien... dan word je wel dronkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand de lyrics al doorzocht op legendary enzo?
Ging nog om I Want Youquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Firestarter ging omhoog door je ex?
Je moet ook niet kijken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:54 schreef Cee het volgende:
Oh jee hij doet nu als een dronken oom op een bruiloft.
Die gaan nummers uitbeelden toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:54 schreef Cee het volgende:
Oh jee hij doet nu als een dronken oom op een bruiloft.
Ik ga na Tinseltown in the rain slapenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:54 schreef MTheBassman het volgende:
ik denk trouwens dat ik na 2 naar bed ga. Er zitten een paar leuke nummers van 2-3 maar ook weer niet zo goed dat ze het waard zijn om voor op te blijven.
hopelijk over een paar jaar weer een stuk hogerquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja komt ook omdat ik daar dus wat negatieve herinneringen aan koester en omdat ik het middenstuk wat lang vind duren, muzikaal gezien
Ik probeer het weer tot 03:20 vol te houden (lol).quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:54 schreef MTheBassman het volgende:
ik denk trouwens dat ik na 2 naar bed ga. Er zitten een paar leuke nummers van 2-3 maar ook weer niet zo goed dat ze het waard zijn om voor op te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |