Hier heb ik ondertiteling bij nodig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Elise Schaap heeft haar voor eeuwig verpest, net als Nikkie Plessen trouwens
Ja, naja, er zijn wel meer nummers die nergens op slaan. Melodie is wel geinig, zingt lekker mee. Dat is toch ook wat mensen in muziek zoeken.quote:
Hij omschrijft toch allerlei mogelijke vervoersmiddelen om zijn eigen regio te ontsnappen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan dit nummer alleen begrijpen als hij de tekst heeft geschreven toen hij nog op de basisschool zat, ofzo.
ik speel 10 jaar bas, op den duur begon ik een absoluut gehoor te krijgen. Het wordt op den duur herkenning. maar absoluut/relatief gehoor is altijd een beetje tricky. sommigen hebben het, sommigen niet. Met mn autisme ben ik er misschien wat gevoeliger voorquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Lukt jou dat trouwens redelijk, op gehoor spelen?
Ik blijf het gewoon lastig vinden, en tabs zijn vaak ook niet geweldig
Guus Meeuwis vind ik veel minder erg. Dit nummer is zelfs nog wel leuk (niet goed, maar wel leuk).quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:41 schreef Zorro het volgende:
Dit afkraken en dan dadelijk Guus Meeuwis voor je kiezen krijgen. KARMA!
Karnemelk, havermout, pindakaas, appelcompote, wat is de keuze toch groot.quote:
Elise Schaap doet zowel Olcay als Nikkie na in de TV-kantine... en dat doet ze zo goed dat ik de echte Olcay en Nikkie niet meer serieus kan kijken zonder in lachen uit te barstenquote:
Is een lege wijnfles beter?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:41 schreef peaceman het volgende:
zo die irritant taalfout. een lege fles wijn. we zijn niet debiel ofzo! Een fles wijn = niet leeg.
Ja, dat kan wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is een lege wijnfles beter?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:42 schreef essnhills het volgende:
Dit liedje gaat over een legendarische nacht
Shotje!
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand al geklaagd over een Lege Fles Wijn?
Ik wil nog wel een keer ranten over "Was men maar op Brabant zo trots als een Fries"quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand al geklaagd over een Lege Fles Wijn?
Mijn theoretische onderbouwing is beschamend slecht, heb helaas ondanks Asperger geen auti-bonus wat dat betreftquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik speel 10 jaar bas, op den duur begon ik een absoluut gehoor te krijgen. Het wordt op den duur herkenning. maar absoluut/relatief gehoor is altijd een beetje tricky. sommigen hebben het, sommigen niet. Met mn autisme ben ik er misschien wat gevoeliger voor
Het helpt al als je weet wat de toonsoort is, dan weet je ook welke toonladder je moet gebruiken en welke noten daar inzitten, dan kan je sowieso een paar afvinken die het niet kunnen zijn.
Hij zij sowieso "geweldige"quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:42 schreef essnhills het volgende:
Dit liedje gaat over een legendarische nacht
Shotje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |