Elise Schaap heeft haar voor eeuwig verpest, net als Nikkie Plessen trouwensquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Niet haten op Olcay!
Ik vond haar altijd een tuthola maar in Wie Is De Mol vond ik haar echt een leuk mens.
Als je aan Cielke komt ben je af.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Niet haten op Olcay!
Ik vond haar altijd een tuthola maar in Wie Is De Mol vond ik haar echt een leuk mens.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel een reden voor een shotje vind ik
Oké je redt het nummer nog een heel klein beetje nuquote:
Dit slaat gewoon nergens opquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
Het is niet mijn muziek, maar dit nummer is toch niet zo erg?
T is een kwestie van geduldquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
ik weet niet of ik 3 keer rowwen op een dag overleef.
WAt een helden!quote:
Lukt jou dat trouwens redelijk, op gehoor spelen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als melodie en ritme je meer legt dan is bas wat meer geschikt voor je idd.
Je kan je het niet veroorloven als bassist ritmische fouten te maken terwijl het bij gitaar nog charmant klinkt of zo. Maar het is wel echt anders dan een gitaar spelen. Ik heb vaak genoeg gitaar geprobeerd en ik vind het heel vervelend spelen omdat die snaren en fretten zo dicht op mekaar zitten, ben natuurlijk de bas gewend in dat opzicht.
Je moet er vooral het gevoel/groove voor hebben, komt vanzelf op den duur
Rowwen Heze is dan ook legendarisch.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
Rowwen heze die er vaker instaat dan sommige geweldige artiesten is echt om van te kotsen
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:40 schreef Evenstar het volgende:
AUTOOOO VLIEGTUUUUUUG ... IK WIL DRINKEN VERDOMMEEEEEH
Ik doe niks andersquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan dit nummer alleen begrijpen als hij de tekst heeft geschreven toen hij nog op de basisschool zat, ofzo.
Van dit nummer ga je sowieso wel drinken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:40 schreef Evenstar het volgende:
AUTOOOO VLIEGTUUUUUUG ... IK WIL DRINKEN VERDOMMEEEEEH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |