ik ben ook keihard aan het werk hoor!!!!!!!!!!!111 heb ook wel eens pauze!!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Oké dan!
Veel plezier, ik ga m'n werkdag nog even afmaken
ik doe m'n bestquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:45 schreef Piles het volgende:
Komt niet vaak meer voor dat het 3FM-topic bovenaan MyAT staat tegenwoordig
dat kloptquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hartverwarmend is my middle name
3 a 4 maal daagsquote:
Ga wegquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
@:deluna vindt dit echt een leuke naam voor deze radiosjow
quote:
leuke muziek inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Wel veel toffe muziek, de naam zou ietwat aan geschaafd kunnen worden ja
wat een stamper, ik ga echt heel goed op die remixquote:
terecht welquote:
Eefje, Lana, Arctic Monkeys, Billie Eilish, Twenty one Pilots, Tame Impala. Heb ik ze dan gehad?quote:
Dit en bovendien hadden ze het online persoonlijkheden aantrekken al gedaan met die Kaj, nou dat was me een doorslaand succes! Toen kwamen de jongeren massaal op 3fm af hoor!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:38 schreef Eightyone het volgende:
Die anderhalf miljoen (ongeveer) had 3FM er recent toch juist bíj gekregen, als ik me niet vergis? Dan gaan ze gewoon terug naar zo'n beetje het oude budget.
Ik zou alleen niet klakkeloos elke populaire online persoon op de radio gooien, om maar luisteraars te trekken. Alleen doen als die persoon bovengemiddelde interesse heeft in muziek, en serieus het radio-vak wil leren.
Dat is zeker waar, maar je moet ergens beginnen he. Je kunt niet op de gok iemand maar meteen een ochtendshow geven.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:42 schreef Eightyone het volgende:
Zat die jongen niet op onmogelijke tijdstippen? Van die tijdvakken waarin gemiddeld Nederland al op één oor ligt? Ja, natuurlijk luistert er dan nauwelijks iemand.
echt van de gekke. Online persoonlijkheden...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.radiofreak.nl(...)-investeren-in-funx/
Einde tijdperk. Hoe moet 3fm dit nog omdraaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |