Precies. Jij bent pindakaas, laat de rest maar jelly zijnquote:Op maandag 28 december 2020 22:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Same here, vind het ook mooi
Jawel hoor, maar werkt vooral als je al kater hebt. Als je geen kater wil moet je gewoon water drinken terwijl je drank drinkt.quote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
gatver, melk![]()
sorry ik heb niks met melk. Maar wel gek, ik heb nooit iemand gehoord die dat als hangover cure noemde
Ja op een gegeven moment is het wel klaar ja. Daarom betere kwaliteit drinken, minder drinken en meer genietenquote:Op maandag 28 december 2020 22:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
kon ik tot aan mijn 22e ongeveer niet meer permitteren, toen begonnen voor mij de katers te komen.
Dat geeft de Mex2000 ook aan inderdaad, wij zitten op 1 lijn!quote:Op maandag 28 december 2020 22:45 schreef essnhills het volgende:
Deze ken ik niet. Vond de vorige van hem beter
Dat klopt. Maar in dit geval vond ik dat niet.quote:Op maandag 28 december 2020 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook dan kan iets nog steeds beroerd klinken.
Ah, maar die ken ik wel.quote:
Ditquote:Op maandag 28 december 2020 22:46 schreef peaceman het volgende:
Deze is wel een stuk minder dan Real Men
Jij zoekt een real man en geen number twoquote:Op maandag 28 december 2020 22:45 schreef essnhills het volgende:
Deze ken ik niet. Vond de vorige van hem beter
dat verband heb ik nooit bedacht, dat zou er best wel aan kunnen liggenquote:Op maandag 28 december 2020 22:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment is het wel klaar ja. Daarom betere kwaliteit drinken, minder drinken en meer genieten
Nee, dit is nummer 2 dit uur.quote:Op maandag 28 december 2020 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
Deze hebben we toch al gehad?
”number two”quote:Op maandag 28 december 2020 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij zoekt een real man en geen number two
Wtf ben je een levensgenieter of zo?quote:Op maandag 28 december 2020 22:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment is het wel klaar ja. Daarom betere kwaliteit drinken, minder drinken en meer genieten
Melk werkt beter. eerst daar een flink glas van, dat voelt minder 'waterig' dan water, ook door het vetgehalte (en dat werkt ook), en even later lekker nog wat water erachteraanquote:Op maandag 28 december 2020 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar werkt vooral als je al kater hebt. Als je geen kater wil moet je gewoon water drinken terwijl je drank drinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |