Ik weet niet meer hoe die gaat.quote:
Dat Hald Mich Es Vas oid vind ik wel aardig.quote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heze moeten we ook nog 6x toch?En dan nog Neet Oet Lottum en Lex Uiting (En Floor, maar dat klinkt wel oke)
Oohhhh lekkerquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Peter R. de Vries
Rowwen Hèze
ook dan kan iets nog steeds beroerd klinken.quote:Op maandag 28 december 2020 22:43 schreef 4-elements het volgende:
Mooi nummer als je het verhaal erachter meeneemt.
Ja mee eens hoor. November en De Peel in Brand vind ik oke.quote:Op maandag 28 december 2020 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat Hald Mich Es Vas oid vind ik wel aardig.
En ook het nodige van Rowwen Hèze trouwens.
kon ik tot aan mijn 22e ongeveer niet meer permitteren, toen begonnen voor mij de katers te komen.quote:Op maandag 28 december 2020 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik drink altijd melk tegen de kater. Werkt goed want ik ben altijd kneiterzat maar heb nooit katers.
quote:Op maandag 28 december 2020 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Water? Gatver, daar neuken de vissen in.
We hope that you choke.quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 22:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Joe Jackson is hierna ook wel uitgekakt denk ik he? Of krijgen we Is She Really Going Out With Him nog?
quote:Op maandag 28 december 2020 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oohhhh lekker
Ook bij thuiskomst trouwens. als je nét ff teveel op hebt, lekker een flink glas melkHelpt ook heel goed om een kater te voorkomen
Ja. Hopelijk wel de 'origineel van de Raconteurs is beter' versiequote:Op maandag 28 december 2020 22:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Joe Jackson is hierna ook wel uitgekakt denk ik he? Of krijgen we Is She Really Going Out With Him nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |