Beter een dove buur dan een verre vriend.quote:Op maandag 28 december 2020 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je kan maar beter direct duidelijk zijjn bij nieuwe buren
Bedankt Hansquote:Op maandag 28 december 2020 22:49 schreef alopio het volgende:
Hun drummer nam dit iets te letterlijk
Theequote:Op maandag 28 december 2020 22:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het halve topic hier lust geen koffie merkte ik vanochtend.
Tot iemand de teksten weer op een meme-plaatje flikkert.quote:Op maandag 28 december 2020 22:50 schreef MTheBassman het volgende:
Oh deze van Blof is idd redelijk te doen.
Ik ben geen kalf.quote:Op maandag 28 december 2020 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die melk drinken.Je bent toch geen kalf??
Nouja, kijkend naar deze lijst...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Dat duurt nog so longquote:Op maandag 28 december 2020 22:50 schreef Fred_B het volgende:
Ik stel voor dat de DJ hem vast op Fischer-Z.
Dat geldt voor bijna al hun liedjesquote:Op maandag 28 december 2020 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tot iemand de teksten weer op een meme-plaatje flikkert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Kut, die grap wilde ik maken.quote:Op maandag 28 december 2020 22:50 schreef Fred_B het volgende:
Daarvan mag Marliese wel een keer in de Lijst.quote:Op maandag 28 december 2020 22:50 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2020 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben geen kalf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
als student wordt ik erg raar aangekeken als ik zeg dat ik geen koffie drink omdat de bloedvaten van studenten voor 50% uit koffie bestaan (de andere 50% uit drank) en ze echt 5 kopjes per dag drinkenquote:Op maandag 28 december 2020 22:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het halve topic hier lust geen koffie merkte ik vanochtend.
arme Frank, net te laatquote:
ja daar is Lennon ook bedroefd over.. heeft hij om gestemd.quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben geen kalf.Zei er net iemand iets over ordinair dit jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |