Staat vast hartstikke zwoelllquote:Op maandag 28 december 2020 21:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Maybe! Zal eens kijken of het lukt en of ik er zin in heb. Wel met zonnebril op dan
Rechteroog zit bijna helemaal dicht door ontsteking, heb ik weer .....
Dochter wil wel heel graag en die is ook gek op Nightwish
Dit nummer eindigt zoquote:
Ik ookquote:Op maandag 28 december 2020 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik ben al te oud voor de club van Jimi...
Hier speelt ie nog.quote:
Nee als het te lang duurt prima (richting de minuut ofzo), maar 34 seconden is niet superlangquote:Op maandag 28 december 2020 21:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar als iemand het vergeet mag het wel tochOf moeten we dan op een mod wachten ofzo
Little Wing gekortwiektquote:
Oh, weet niet hoe lang het dit keer duurde, heb gisteren een keertje gekaapt toen het me echt te lang duurdequote:Op maandag 28 december 2020 21:25 schreef DW457 het volgende:
[..]
Vergeten...er was geen kans om het te vergeten. Iets geduldiger mag.
quote:
Dat was wel duidelijk. Ze heeft echt een voorleesstem.quote:Op maandag 28 december 2020 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Emmely staat haar teksten gewoon op te lezen van n scherm
Zij is vooral van van Music en Noisequote:Op maandag 28 december 2020 21:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Staat vast hartstikke zwoelll
Mijn dochter vindt Élan geweldiggg, zingt het grotendeels mee
Vind haar sowieso maar matig, Stasse zijn blok niet echt waardig.quote:Op maandag 28 december 2020 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jezus kanonne zegquote:
Ja dezequote:
Wat is Tanita voor naam trouwens? Anita voor mensen die achteruit stotteren ofzo?quote:Op maandag 28 december 2020 21:25 schreef Kopiko het volgende:
Dit is naakt ingezongen door Tanita Tikaram, btw.
Die leest ook alles voorquote:Op maandag 28 december 2020 21:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vind haar sowieso maar matig, Stasse zijn blok niet echt waardig.
Viel me bij Paul, Annemieke en Gijs ook al op.quote:Op maandag 28 december 2020 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Haar manier van presenteren past idd meer bij de nacht of vroege ochtendquote:Op maandag 28 december 2020 21:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mja, toch doet het mij niks hoor. Uitstraling van een gemiddelde speelgoedpop.quote:
Kom je in de buurt?quote:
Eensquote:Op maandag 28 december 2020 21:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, toch doet het mij niks hoor. Uitstraling van een gemiddelde speelgoedpop.
Daar moet ook mee gespeeld worden.quote:Op maandag 28 december 2020 21:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, toch doet het mij niks hoor. Uitstraling van een gemiddelde speelgoedpop.
En dan ergens in oktober ofzo.quote:Op maandag 28 december 2020 21:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haar manier van presenteren past idd meer bij de nacht of vroege ochtend
Eens.quote:Op maandag 28 december 2020 21:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |