In Nederland alleen niet geaccepteerd.quote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
en in sommige voetbalcompetities een volgorde om penalties te nemen
Maybe! Zal eens kijken of het lukt en of ik er zin in heb. Wel met zonnebril op danquote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef Poppejans het volgende:
@:Evenstar morgen op zoom bij Nightwish?
Dat zei Stinho al, vandaar dat ik dit zeiquote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
en in sommige voetbalcompetities een volgorde om penalties te nemen
Het is uit de Sixtiesquote:
Dan moet je nu zo'n beetje de wachtkamer in.quote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef Poppejans het volgende:
@:Evenstar morgen op zoom bij Nightwish?
Dit!quote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef Isorden het volgende:
Dat gekaap word wel een beeeeeetje vervelend
Welke Fok!er is dit?quote:
Mooie rondingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Slaap lekker en tot morgen. Ik haak tijdens het volgende uur wel ergens af. Morgen weer werken natuurlijk..quote:
excuus, ik krijg niet alles meequote:Op maandag 28 december 2020 21:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zei Stinho al, vandaar dat ik dit zei
Vergeten...er was geen kans om het te vergeten. Iets geduldiger mag.quote:Op maandag 28 december 2020 21:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar als iemand het vergeet mag het wel tochOf moeten we dan op een mod wachten ofzo
Is altijd zo in deze reeks hèquote:Op maandag 28 december 2020 21:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
excuus, ik krijg niet alles mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |