Duurde ook wel lang genoeg zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Discobroekje al aan?quote:Op maandag 28 december 2020 21:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik voel discogenot opkomen bij de volgende plaat
Paul van Soest. Lid van de kegelclub in Toen Was geluk heel gewoonquote:Op maandag 28 december 2020 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het mooie is dat alle scenes met Handige Harry in NL zijn opgenomen. iig niet in Amerika, acteur heeft vliegangst....
Maar 49 minuten, come onquote:Op maandag 28 december 2020 21:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja want waarom zijn ze dan 8 uur eerder begonnen???
quote:Op maandag 28 december 2020 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
BrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
DROMMELS, DROMMELS, DROMMELSquote:Op maandag 28 december 2020 21:14 schreef Zorro het volgende:
Hoe kan dit nu al afgelopen zijn?
We worden beflikkerd!
Meer reclame en Oh Well.quote:Op maandag 28 december 2020 21:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zodat Ruud de Wild nog zijn niet al te grappige items en interviews kan blijven doenquote:Op maandag 28 december 2020 21:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zodat de DJ's beter naar zichzelf kunnen luisteren en daar dan een fapje op kunnen leggenquote:Op maandag 28 december 2020 21:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2020 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Paul van Soest. Lid van de kegelclub in Toen Was geluk heel gewoon
Je denkt toch niet dat ze volledige nummers gaan draaien. het is de radio!quote:Op maandag 28 december 2020 21:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2020 21:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar 49 minuten, come onDat is een heel album. Wel een goed album, daar niet van.
Wel jammer dat ze Echoes niet gewoon afkappen ook.
Henkie van de Bergquote:Op maandag 28 december 2020 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Paul van Soest. Lid van de kegelclub in Toen Was geluk heel gewoon
Nee dat is een anderquote:
Niet komen aan het beste nummer ooit gaarne.quote:Op maandag 28 december 2020 21:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel jammer dat ze Echoes niet gewoon afkappen ook.
Ik ook, moet ff overschakelenquote:Op maandag 28 december 2020 21:15 schreef Poppejans het volgende:
Zit met mn hoofd nog bij Bassie en Adriaan
Aan de binnenkant van je ogen?quote:Op maandag 28 december 2020 21:15 schreef Poppejans het volgende:
Zit met mn hoofd nog bij Bassie en Adriaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |