ZAK PATATquote:
De plaaggeest maakte zijn naam wel waar.quote:Op maandag 28 december 2020 21:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
+1
Ik kon alle reeksen met de Baron zonder enige angst bekijken, maar de Plaaggeest was ik super bang voor
Ja, want ze draaien over de 1 minuut versie van.quote:Op maandag 28 december 2020 21:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dit het langste nummer in de top 2000?
quote:
UILSKUIKEN STOMMELINGquote:
UILSKUIKENquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
We hebben er “wij zijn nietig wij zijn pietig” gezongen toen we er doorheen reden.
quote:Op maandag 28 december 2020 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, want ze draaien over de 1 minuut versie van.
[ afbeelding ]
Weinig Plaag, veel geest.quote:Op maandag 28 december 2020 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Plaaggeest is vorig jaar overleden
Foutje, moet kunnen baas.quote:
Had vorig jaar B&A In Amerika terug gekeken, toen viel me pas op dat de Baron en zijn boefjes echt bijna elke aflevering precies hetzelfde deden en zeidenquote:Op maandag 28 december 2020 21:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
+1
Ik kon alle reeksen met de Baron zonder enige angst bekijken, maar de Plaaggeest was ik super bang voor
Ze moeten altijd mij hebbenquote:Op maandag 28 december 2020 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb toch ook altijd pech![]()
Ik heb het een keer op TV gezien, live in de BBC studio of zo. GE WEL DIGquote:Op maandag 28 december 2020 21:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was dat maar waar
* Isorden noteert dat hij de volledige versie weer eens moet luisteren
ZE MOETEN ALTIJD MIJ HEBBENquote:Op maandag 28 december 2020 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb toch ook altijd pech![]()
Heb zo gelachen om die film.quote:
IK HEB OOK ALTIJD PECHquote:Op maandag 28 december 2020 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
UILSKUIKEN
KUNNEN JULLIE DAN HELEMAAL NIETS ALLEEN
Tijdreizende bom genot.quote:
Zanger uit Den Helderquote:
Verzonken stad was de beste ja. Sowieso de leukste drie boeven daar. B2 is echt genot.quote:Op maandag 28 december 2020 21:12 schreef Fred_B het volgende:
Griekenland en De Verdwenen Kroon vond ik de leukste series
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |