Het zou iig voor wat minder bekende bands niet verkeerd zijnquote:Op maandag 28 december 2020 20:50 schreef cafca het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe de lijst eruit zou zien als je maximaal 3 nummers van één artiest zou mogen kiezen. Volgens mij wordt het daar een stuk leuker van
Zou dat zo fijn vinden, of zelfs 5 al.quote:Op maandag 28 december 2020 20:50 schreef cafca het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe de lijst eruit zou zien als je maximaal 3 nummers van één artiest zou mogen kiezen. Volgens mij wordt het daar een stuk leuker van
quote:Op maandag 28 december 2020 20:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooie witte blouse op dat zwarte haar van Emmely
Geldt ook voor best wel wat artiesten in de lijst mijns inziens.quote:Op maandag 28 december 2020 20:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja maar dat kun je van zoveel artiesten zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik 1x. Omdat ze toevallig op Werchter kwamen.quote:
Nepreggaequote:
Geen ideequote:Op maandag 28 december 2020 20:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Cool. Was zonder Ali Campbell denk ik?
Ik heb voor mezelf al de regel dat ik max. 1 nummer per artiest mag kiezen.quote:Op maandag 28 december 2020 20:50 schreef cafca het volgende:
En King, gewoon het nummer King. Dat zijn de besten inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2020 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik 1x. Omdat ze toevallig op Werchter kwamen.
O en nog een keer een beetje, paar nummers bij Night Of The Proms
Wel moet ik zeggen: Food For Thought is
Als enige
Moeten ze maar werken voor hun zakgeldquote:Op maandag 28 december 2020 20:52 schreef Berkery het volgende:
Toch knap dat die lui hartstikke blut zijn
Hoeveel waardeloze Nederlandse kutbandjes met 'hits' staan er niet in die er dan wel in komen?quote:Op maandag 28 december 2020 20:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou dat zo fijn vinden, of zelfs 5 al.
Ja, ik vind er ook weinig aan, maar er blijft toch enthousiast op gestemd worden elk jaar.quote:
Alles opgerookt.quote:Op maandag 28 december 2020 20:52 schreef Berkery het volgende:
Toch knap dat die lui hartstikke blut zijn
Dan heb je alsnog te veel Ed Sheeran.quote:Op maandag 28 december 2020 20:50 schreef cafca het volgende:
Ach, moet kunnen.quote:
Ihiiee Ihhieeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |