Ja en BIllie Eilishquote:Op maandag 28 december 2020 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alles wat nieuw is en kut dus
essnhills!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gaat toch niet genoeg zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 20:46 schreef Evenstar het volgende:
Volgend jaar maar een Type O Negative actie opzetten
Count me in!quote:Op maandag 28 december 2020 20:46 schreef Evenstar het volgende:
Volgend jaar maar een Type O Negative actie opzetten
Ik kijk uit naar de Maanlanding.quote:Op maandag 28 december 2020 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die staat alleen maar te douchen.
Exit Music moet ook nogquote:Op maandag 28 december 2020 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alles wat nieuw is en kut dus
quote:Op maandag 28 december 2020 20:47 schreef essnhills het volgende:
I really looooove you![]()
Ahhhhhh You're my best friend![]()
quote:Op maandag 28 december 2020 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
essnhills!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Oh ja dat is wel genot. Die zal wel een keer ergens diep in de nacht komenquote:
Ja en volgens mij zit hier ook een reliknipoog in, in dit liedquote:
Jij bent behoorlijk bronstig heb ik het idee.quote:Op maandag 28 december 2020 20:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooie witte blouse op dat zwarte haar van Emmely
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |