Van Dijk?quote:Op maandag 28 december 2020 20:23 schreef Zorro het volgende:
Vigil is natuurlijk beter, maar ja niet in keuzelijst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Hehehe had gekundquote:Op maandag 28 december 2020 20:22 schreef alopio het volgende:
[..]
dan voel je je wel koning. Had er geld voor gevraagd
Ook geen hit.quote:Op maandag 28 december 2020 20:23 schreef Zorro het volgende:
Vigil is natuurlijk beter, maar ja niet in keuzelijst
quote:Op maandag 28 december 2020 20:24 schreef Isorden het volgende:
[..]Gaat ook niet blijven hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
O wacht, die stond natuurlijk niet in de lijst vanwege geblesseerd.quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 20:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als die 1.5 meter er niet was zou ik je aanraken
quote:Op maandag 28 december 2020 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hehehe had gekund![]()
Ik speelde wel vaker met hun. Ook RuneScape bijvoorbeeld.
Zij een veel hoger level, maar ze beschermden mij. Regelmatig van die gasten die dachten dat ik makkelijke prooi was, en wilden me dan iets laten zien in The Wilderness. En dan ging ik met die gast mee, en net buiten beeld werden we dan gevolgd door die vriendengroep.
En als die gast dan toesloeg rende ik naar ze toe, werd hij vervolgens afgeslacht en deelden we de buit. Lachen man
Ik vond die hiphop radio in IV best primaquote:Op maandag 28 december 2020 20:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Los Santos Rock Radio in 5/Online was wel weer baas hoor.
Das het stomme, ik zou echt geen een radio station of nummer uit 4 kunnen opnoemenquote:Op maandag 28 december 2020 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond die hiphop radio in IV best prima
Nee, dit hoor je zelden tot nooit op de radio..quote:
Qadir - Nicknamequote:Op maandag 28 december 2020 20:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Das het stomme, ik zou echt geen een radio station of nummer uit 4 kunnen opnoemen
quote:Op maandag 28 december 2020 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hehehe had gekund![]()
Ik speelde wel vaker met hun. Ook RuneScape bijvoorbeeld.
Zij een veel hoger level, maar ze beschermden mij. Regelmatig van die gasten die dachten dat ik makkelijke prooi was, en wilden me dan iets laten zien in The Wilderness. En dan ging ik met die gast mee, en net buiten beeld werden we dan gevolgd door die vriendengroep.
En als die gast dan toesloeg rende ik naar ze toe, werd hij vervolgens afgeslacht en deelden we de buit. Lachen man
Nee, Kaleigh wel, zijn zelfs een hoop tokkies die hun kind zo genoemd hebben, maar dit dan weer nietquote:Op maandag 28 december 2020 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dit hoor je zelden tot nooit op de radio..
Terwijl Kayleigh bij lange na niet Marillions beste is, enkel hun bekendste...quote:Op maandag 28 december 2020 20:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, Kaleigh wel, zijn zelfs een hoop tokkies die hun kind zo genoemd hebben, maar dit dan weer niet
A gentleman's excuse me vind ik ook geen leuke naam voor een kindquote:Op maandag 28 december 2020 20:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, Kaleigh wel, zijn zelfs een hoop tokkies die hun kind zo genoemd hebben, maar dit dan weer niet
Tiny dancer, dancer for money...quote:Op maandag 28 december 2020 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Ik ken dit niet en had het ook graag zo gehouden
Zaaddodend dit.
quote:Op maandag 28 december 2020 20:26 schreef El-Stinho het volgende:
Ik moet het denk ik nog eens luisteren.
Ik weet niet eens hoeveel ik kan opsjorren voor zo'n aantal.quote:Op maandag 28 december 2020 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet onaardig, maar de Mex2000 haalt het niet
Hebben hele mooie muziek gemaakt, althans dat vind ik.quote:Op maandag 28 december 2020 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Terwijl Kayleigh bij lange na niet Marillions beste is, enkel hun bekendste...
quote:Op maandag 28 december 2020 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Ik ken dit niet en had het ook graag zo gehouden
Zaaddodend dit.
Ik vind haar toch wel leukquote:Op maandag 28 december 2020 20:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
That you'll ever know, oh![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |