Omdat jij er niet op gestemd hebt?quote:Op maandag 28 december 2020 19:26 schreef tong80 het volgende:
Blondie veel te laag. Gelukkig nu Bowie. Waarom staan die nummers zo laag?
Hardlopen is fijn! Veel plezier!quote:Op maandag 28 december 2020 19:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is hier droog en was vandaag zonnig. Twijfel wel nog over de route. Loop normaal door een park maar daar is recentelijk een swaffelaar gezien. Wil niet per ongeluk daarvoor worden aangezien
Tenzij je een loophouding hebt waarmee je zijwaarts met de broek naar beneden langs gebouwen en personen rent denk ik dat het vrij duidelijk moet zijn dat je aan het sporten bent.quote:Op maandag 28 december 2020 19:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is hier droog en was vandaag zonnig. Twijfel wel nog over de route. Loop normaal door een park maar daar is recentelijk een swaffelaar gezien. Wil niet per ongeluk daarvoor worden aangezien
Bij bijden de t weglaten.quote:Op maandag 28 december 2020 19:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
is dat een zelfst. naamwoord?
quote:Op maandag 28 december 2020 19:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Welk huis van de 2? Volop actie hier hoor dus weet niet waar jij bent..
Een en al klasse inderdaadquote:Op maandag 28 december 2020 19:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh ja, laag tokkiegehalte daar natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 28 december 2020 19:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat maakt je wel een expert op het gebied van laveloos raken en dan voor op een kermis.quote:Op maandag 28 december 2020 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kom uit een dorp in West-Friesland jonguhhhh
Omdat het vroeger wel in Friesland lag.quote:Op maandag 28 december 2020 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom noemen ze het eigenlijk west-Friesland terwijl het niet in Friesland ligt.
quote:Op maandag 28 december 2020 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een en al klasse inderdaad
zou ik ook constant willen zijn als ik in Friesland woondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat maar, ben vergeten dat het niet die Friesland is
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Mijn oprechte excuses, we zijn een beetje moe en vervelendquote:
Sex en fokken en top2000 tegelijk.quote:Op maandag 28 december 2020 19:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit begrepen.quote:Op maandag 28 december 2020 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom noemen ze het eigenlijk west-Friesland terwijl het niet in Friesland ligt.
Het ligt wel ten westen van Friesland.quote:Op maandag 28 december 2020 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
en dan moet je vannacht nog zuipen ookquote:Op maandag 28 december 2020 19:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses, we zijn een beetje moe en vervelend
Wervershoof was het toch?quote:Op maandag 28 december 2020 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kom uit een dorp in West-Friesland jonguhhhh
Samequote:Op maandag 28 december 2020 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik mis de festivals. Lekker elk uur een andere cider proeven bij de ciderbar op BKS en dan opdrinken in t zonnetje met een goede band op de achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |