Nee ik sliep. Het waren de biertjes van gisteren en een korte nacht slapen.quote:
Hier staat het in Brand.quote:Op maandag 28 december 2020 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik drink vanavond een Palmpje denk ik
Is hier droog en was vandaag zonnig. Twijfel wel nog over de route. Loop normaal door een park maar daar is recentelijk een swaffelaar gezien. Wil niet per ongeluk daarvoor worden aangezienquote:Op maandag 28 december 2020 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo nog?![]()
In het donker?
In de regen?
Met al het gespuis buiten?
![]()
Baas.
23xquote:Op maandag 28 december 2020 19:26 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe vaak staat Bowiegod erin eigenlijk?
quote:
En uit welke wereldstad kom jij dan wel niet?quote:Op maandag 28 december 2020 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is in Utrecht, waar maak je je druk om. Iedereen is daar toch sowieso een volslagen dranktokkie?
Ja die korte nacht kwam door het drankenspel. Of heeft peace je iets anders verteldquote:Op maandag 28 december 2020 19:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik sliep. Het waren de biertjes van gisteren en een korte nacht slapen.
Ik denk dus ik besta.quote:Op maandag 28 december 2020 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
is dat een zelfst. naamwoord?quote:
Ik kom uit een dorp in West-Friesland jonguhhhhquote:Op maandag 28 december 2020 19:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En uit welke wereldstad kom jij dan wel niet?
Toepasselijk welquote:Op maandag 28 december 2020 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh ja, laag tokkiegehalte daar natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2020 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kom uit een dorp in West-Friesland jonguhhhh
Jaquote:Op maandag 28 december 2020 19:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
is dat een zelfst. naamwoord?
Genie moest het zijn. Stom woordenboek. En fok mobiel is kutquote:Op maandag 28 december 2020 19:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
is dat een zelfst. naamwoord?
Nôh, wel dènk?quote:Op maandag 28 december 2020 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kom uit een dorp in West-Friesland jonguhhhh
Welk huis van de 2? Volop actie hier hoor dus weet niet waar jij bent..quote:Op maandag 28 december 2020 19:26 schreef MeneerHJM het volgende:
[..]
Anders word er ook weer niks geneukt in dit huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |