Zo nog?quote:Op maandag 28 december 2020 19:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zin in een blond biertje nu. Maar ik ga zo nog hardlopen
Ik zit te dubben of ik zo een whisky'tje neemquote:Op maandag 28 december 2020 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond aan een apple bandit ga
Ik mis de festivals. Lekker elk uur een andere cider proeven bij de ciderbar op BKS en dan opdrinken in t zonnetje met een goede band op de achtergrondquote:Op maandag 28 december 2020 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond aan een apple bandit ga
Dat kwam niet door het drankspelquote:Op maandag 28 december 2020 19:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Hoorde dat Peaceman had zwaar had vanmorgen
Het is in Utrecht, waar maak je je druk om. Iedereen is daar toch sowieso een volslagen dranktokkie?quote:Op maandag 28 december 2020 19:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Om niet door heel Utrecht ook nog als een volslagen dranktokkie te worden aangezien
Zoietsquote:Op maandag 28 december 2020 19:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kortom: Superlatieven = superlaveloos
Hier regent het niet hoor.quote:Op maandag 28 december 2020 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo nog?![]()
In het donker?
In de regen?
Met al het gespuis buiten?
![]()
Baas.
Ik zie het, een man van smaak.quote:Op maandag 28 december 2020 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik mis de festivals. Lekker elk uur een andere cider proeven bij de ciderbar op BKS en dan opdrinken in t zonnetje met een goede band op de achtergrond
quote:Op maandag 28 december 2020 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik mis de festivals. Lekker elk uur een andere cider proeven bij de ciderbar op BKS en dan opdrinken in t zonnetje met een goede band op de achtergrond
quote:Op maandag 28 december 2020 19:25 schreef peaceman het volgende:
Ik excuseer me vast voor het volgende nummer...
spastische darm... sorry
ik zei toch al sorryquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |