quote:Op maandag 28 december 2020 19:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
klinkt als een sprookjeSprookjes zijn altijd waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die heeft, zitten jullie? Want ik ga iets aardigs zeggen?!quote:Op maandag 28 december 2020 19:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar doe jij alles of doet mr Houdjemond ook nog wat, dat eitje bakken bijvoorbeeld
Die heeft het ook maar gejat van Hans Kraayquote:Op maandag 28 december 2020 19:33 schreef El-Stinho het volgende:
Het origineel van Dr. Alban is beter.
Ik ben wel lid van de Omringquote:Op maandag 28 december 2020 19:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik woon naast de West-Friese Omringdijk jonguh
Andoik ja denkquote:Op maandag 28 december 2020 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn opa is geboren in Andijk en zijn voorouders in Enkhuizen
IF I TELL JOE THAT I LUUUV JOEquote:Op maandag 28 december 2020 19:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat Renee er niet in staat is wel een omissie
(nee niet Renee Leblanc)
Ja hoor, primaquote:Op maandag 28 december 2020 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je zelf wel te verstaan?
Is dat het lokale krantje van de Jehova's?quote:Op maandag 28 december 2020 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben wel lid van de Omring
Gwen heeft wel echt een heerlijke stemquote:
Hahaha precies wat ik vanavond tegen mijn vrienden vertelde.quote:Op maandag 28 december 2020 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Worden de dartsfans ook moe van de reclame met Maan?
Doen dus, dat trouwen! Klinkt als een topperquote:Op maandag 28 december 2020 19:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die heeft, zitten jullie? Want ik ga iets aardigs zeggen?!
Zo ongelofelijk veel voor mij gedaan![]()
eindbaas is het. 10/10 zou ermee trouwen.
ik had dat in een spoiler gezet.. hij weet toch nog niet hoe dat werktquote:Op maandag 28 december 2020 19:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die heeft, zitten jullie? Want ik ga iets aardigs zeggen?!
Zo ongelofelijk veel voor mij gedaan![]()
eindbaas is het. 10/10 zou ermee trouwen.
Wel mee eens jaquote:Op maandag 28 december 2020 19:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gwen heeft wel echt een heerlijke stem
Ik had ooit meerdere collega’s uit Venhuizen (nooit van gehoord daarvoor).quote:Op maandag 28 december 2020 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Andoik ja denk![]()
Ik kom uit Bovenkarspel
Ja deeeeeenkquote:Op maandag 28 december 2020 19:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik woon naast de West-Friese Omringdijk jonguh
Iedereen wordt moe van Maanquote:Op maandag 28 december 2020 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
En een heerlijk uiterlijk!quote:Op maandag 28 december 2020 19:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gwen heeft wel echt een heerlijke stem
Dit was wel een fenomeen. Meer van dit soort acts en dat eurovisiegebeuren begint ergens op te lijken.quote:
quote:I'D TELL MYSELF, WHAT GOOD YOU DO
CONVINCE MYSELF
IT'S MY LIFE, DON'T YOU FORGET
IT'S MY LIFE, IT NEVER ENDS (IT NEVER ENDS)
Als jullie allemaal jullie eigen drinken meenemen kan een maandagochtend bruiloft er wel vanaf met mijn budgetquote:Op maandag 28 december 2020 19:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Doen dus, dat trouwen! Klinkt als een topper
Dan doet ze iets niet goedquote:
Origineel van Dr. Alban is ook wel aardigquote:
dat beroemde live concert van Don't Speakquote:Op maandag 28 december 2020 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En een heerlijk uiterlijk!
[ afbeelding ]
Inmiddels al in de 50
Heb jij geen duwtje in de rug nodig?quote:Op maandag 28 december 2020 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan ben ik er nietquote:Op maandag 28 december 2020 19:36 schreef Magica het volgende:
[..]
En ze komt ook nog rond 350 had ik begrepen![]()
Als ze het maar weer opruimtquote:Op maandag 28 december 2020 19:36 schreef Magica het volgende:
[..]
En ze komt ook nog rond 350 had ik begrepen![]()
Zeker niet.quote:Op maandag 28 december 2020 19:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb jij geen duwtje in de rug nodig?
Jawel?quote:Op maandag 28 december 2020 19:34 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Jij was er toch niet geboren? Of wel?
Marco jij ook hier?quote:
JAAAA FOK WEDDING PARTYquote:Op maandag 28 december 2020 19:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als jullie allemaal jullie eigen drinken meenemen kan een maandagochtend bruiloft er wel vanaf met mijn budget
Ik vind Live juist een vrij matige band, maar goed.quote:Op maandag 28 december 2020 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Live gewoon nog steeds heel erg leuk
quote:Op maandag 28 december 2020 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
ja,, verveelt nooit. Ondanks dat je alle nummers kan dromen.quote:Op maandag 28 december 2020 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Één van de betere festival acts sowiesoquote:Op maandag 28 december 2020 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben voor, geen gezeik over de muziek en rare spelletjes met shotjes.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 28 december 2020 19:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Één van de betere festival acts sowieso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |