klinkt als een sprookjequote:Op maandag 28 december 2020 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er was eens een groot rijk dat Friesland heette. En toen kwam er een grooote overstroming waardoor het westelijke deel los werd gesneden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Gelukkig maar anders hadden we nog meer de Kast in de top2000 gehadquote:Op maandag 28 december 2020 19:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vroeger was Friesland veel groter, maar door o.a. de vloed van 1287 (ik kan er een paar jaartjes naast zitten), is de macht van de Friezen ineens veel kleiner geworden. In Duitsland ligt er ook een Ost-Friesland.
Mijn opa is geboren in Andijk en zijn voorouders in Enkhuizenquote:
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 28 december 2020 19:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zijn jullie er nog goed vanaf gekomen, zo zonder dat spraakgebrek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Er zijn hier een vijftal notoire Beatlehatersquote:Op maandag 28 december 2020 19:32 schreef satecl het volgende:
Zijn er echt mensen die op dit nummer haten!!????
quote:Op maandag 28 december 2020 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeldIs het zo erg daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik dein en neurie lief meequote:Op maandag 28 december 2020 19:32 schreef satecl het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2020 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeldBen je zelf wel te verstaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Dat is Frysian Wood.quote:Op maandag 28 december 2020 19:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Gelukkig maar anders hadden we nog meer de Kast in de top2000 gehad
Iddquote:
Maar ik wil zo graagquote:Op maandag 28 december 2020 19:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee denk t ook niet. Te riskant dat nu te gaan organiseren met zoveel onzekerheid
Andijk is toch zo'n inteeltdorp? Of magikdanieseggeniequote:Op maandag 28 december 2020 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn opa is geboren in Andijk en zijn voorouders in Enkhuizen
Dertien in een dozijn kabbelplaatjequote:Op maandag 28 december 2020 19:32 schreef satecl het volgende:
Jij ook uit de Streek?quote:
quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het origineel van No Doubt blablabla
quote:Op maandag 28 december 2020 19:33 schreef Isorden het volgende:
Origineel van No Do..... nee sorry deze kan echt niet.
The Animals natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2020 19:33 schreef El-Stinho het volgende:
Het origineel van Dr. Alban is beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |