Dat niet, al is die wel jeugdsentimentquote:Op maandag 28 december 2020 18:56 schreef Isorden het volgende:
En nee de cover van Groove Coverage is ab-so-luut niet beter nee
Ik vond die DWDD-special over Abbey Road ook schitterend. Daarvoor waardeerde ik de Beatles ook al, maar sindsdien steeds meer van gaan luisteren.quote:Op maandag 28 december 2020 18:55 schreef satecl het volgende:
Prachtige Beatles plaat. Ik heb wel het gevoel dat de nieuwe generatie steeds minder de Beatles waarderen,
Anthem vind ik mooi.quote:Op maandag 28 december 2020 18:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hun eerste drie albums waren best wel leuk met wat onbekende pareltjes. Hun werk daarna is natuurlijk beter
Vroeger vond ik van wel, nu niet meerquote:Op maandag 28 december 2020 18:56 schreef Isorden het volgende:
Dat is zijn taak toch?quote:Op maandag 28 december 2020 18:57 schreef essnhills het volgende:
and she couldn't find how to push through
Die kende ik wel eerderquote:Op maandag 28 december 2020 18:56 schreef Isorden het volgende:
met je eens, dat is wel hun beste werk van die tijdquote:Op maandag 28 december 2020 18:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Anthem vind ik mooi.
En The Shield.
Eetsequote:
Die vind ik leuker. Cascada en groove coverage enzo is genieten.quote:
Ze zijn begin 70. Heb Paul een paar keer live gezien nu, begint wel steeds meer te kraken maar ik vond het iedere keer fantastisch.quote:Op maandag 28 december 2020 18:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Paul en Ringo zullen tegenwoordig wel meer hulp nodig hebben, ze zijn ten slotte van rekenint tachtig ofzo.
B2 start de wagenquote:Op maandag 28 december 2020 18:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Bij Mike Oldfield denk ik toch altijd aan Tubular Bells en Bassie en Adriaan.
Nee het volgende uur begint pas om 19.15 uurquote:Op maandag 28 december 2020 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze gaan geen reclames meer kunnen doen dit uur
Grote sprong of? Heb even geen lijstjes bij de handquote:Op maandag 28 december 2020 18:57 schreef peaceman het volgende:
waarom zou dit gestegen zijn? niet dat ik het erg vind overigens
38+quote:Op maandag 28 december 2020 18:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Grote sprong of? Heb even geen lijstjes bij de hand
Bassie en adriaan godenquote:Op maandag 28 december 2020 18:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Bij Mike Oldfield denk ik toch altijd aan Tubular Bells en Bassie en Adriaan.
Heeft ze een afro?quote:
Ik wilde nog naar Paul in de Goffert dit jaar maar ja, toen viel de Coronanatie aanquote:Op maandag 28 december 2020 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zijn begin 70. Heb Paul een paar keer live gezien nu, begint wel steeds meer te kraken maar ik vond het iedere keer fantastisch.
drommels drommels drommelsquote:
Dit klinkt als erg vermakelijk.quote:Op maandag 28 december 2020 18:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb Groove Coverage in 2014 trouwens nog live gezien. Op de Pinksterfeesten in Bornerbroek. Cascada was er ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |