Dat niet, al is die wel jeugdsentimentquote:Op maandag 28 december 2020 18:56 schreef Isorden het volgende:
En nee de cover van Groove Coverage is ab-so-luut niet beter nee
Ik vond die DWDD-special over Abbey Road ook schitterend. Daarvoor waardeerde ik de Beatles ook al, maar sindsdien steeds meer van gaan luisteren.quote:Op maandag 28 december 2020 18:55 schreef satecl het volgende:
Prachtige Beatles plaat. Ik heb wel het gevoel dat de nieuwe generatie steeds minder de Beatles waarderen,
Anthem vind ik mooi.quote:Op maandag 28 december 2020 18:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hun eerste drie albums waren best wel leuk met wat onbekende pareltjes. Hun werk daarna is natuurlijk beter
Vroeger vond ik van wel, nu niet meerquote:Op maandag 28 december 2020 18:56 schreef Isorden het volgende:
Dat is zijn taak toch?quote:Op maandag 28 december 2020 18:57 schreef essnhills het volgende:
and she couldn't find how to push through
Die kende ik wel eerderquote:Op maandag 28 december 2020 18:56 schreef Isorden het volgende:
met je eens, dat is wel hun beste werk van die tijdquote:Op maandag 28 december 2020 18:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Anthem vind ik mooi.
En The Shield.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |