Ja wel echt zo een nummer ja. Wel irritant want die kwam je daarna dus echt een paar keer per dag nog tegen de weken daarna.quote:
ow jammer. die vind ik mooi. niet in de hemelse 1000, maar toch.quote:
Ze verkoopt het goed, zeg maar.quote:Op maandag 28 december 2020 18:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik denk juist dat zij leuk is voor een biertje in de kroeg
alsnog sterktequote:Op maandag 28 december 2020 18:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kom er al ruim 22 jaar i.v.m. mijn werk
quote:Op maandag 28 december 2020 18:46 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leuk! Doe ze mijn hartelijke groet! Mijn roots liggen o.a. in Twente
Doe ikquote:
De film schijnt wel aardig te zijnquote:
Zalig zijn de armen van geest.quote:
Heeft je broer overgewicht en veel tattoos?quote:Op maandag 28 december 2020 18:47 schreef Isorden het volgende:
Ben ooit 1x in Almelo geweest, met t vrijgezellen feest van mn broer in Preston Palace
quote:So make the best of this test
And don't ask why
It's not a question
But a lesson learned in time
Preston Palacequote:Op maandag 28 december 2020 18:47 schreef Isorden het volgende:
Ben ooit 1x in Almelo geweest, met t vrijgezellen feest van mn broer in Preston Palace
Neuh, gewoon een avondje kansloos hard gezopenquote:Op maandag 28 december 2020 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft je broer overgewicht en veel tattoos?
Daar ben ik nog nooit geweest. Wel een keer de kinderen naartoe gebracht om te zwemmen.quote:Op maandag 28 december 2020 18:47 schreef Isorden het volgende:
Dit vind ik zo triest altijd.quote:
in twente wil dat altijd wel.quote:Op maandag 28 december 2020 18:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een avondje kansloos hard gezopen
Herman Finkersquote:Op maandag 28 december 2020 18:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zalig zijn de armen van geest.
En de benen van mevrouw van der Leest
Niet Normaalquote:Op maandag 28 december 2020 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik zo triest altijd.
Mensen die ik ken die daarheen gaan zijn kansloze tokkies maar dat is een weekendje weg, dat is inderdaad erger dan een vrijgezellenfeest.quote:Op maandag 28 december 2020 18:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een avondje kansloos hard gezopen
verspilling bovendienquote:Op maandag 28 december 2020 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik zo triest altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |