quote:Op maandag 28 december 2020 18:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Was Ik ben een fietsenrek ook niet van Andrea Bocelli?
That would be a... pretty messed up funeralquote:Op maandag 28 december 2020 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
TSUNAMI TSUNAMI TSUNAMI
tudududutudutudutudutududu
Andrea mag een vrouwennaam zijn maar tis toch een man. Het is niet die versie met Sarah hequote:Op maandag 28 december 2020 18:41 schreef Cee het volgende:
Ik hoor hier ook altijd “waar is ie” en even later “tsunami punani” nadat ie con te partiro zingt.
Soooowwwwquote:Op maandag 28 december 2020 18:41 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb nog wel 6 planken laminaat over voor de liefhebber
foeiquote:Op maandag 28 december 2020 18:41 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb nog wel 6 planken laminaat over voor de liefhebber
Nee die komt nog...quote:Op maandag 28 december 2020 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Andrea mag een vrouwennaam zijn maar tis toch een man. Het is niet die versie met Sarah he
ik heb toch liever Italiaans etenquote:Op maandag 28 december 2020 18:41 schreef essnhills het volgende:
Maar toch vind ik het wel een mooi liedje
Kwam dit nummer ook voorbij?quote:Op maandag 28 december 2020 18:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er vanmiddag eentje online bijgewoond en ik ga zo naar een condoleance. Wel gepast vandaag.
quote:Op maandag 28 december 2020 18:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb toch liever Italiaans eten
quote:Op maandag 28 december 2020 18:41 schreef Cee het volgende:
Ik hoor hier ook altijd “waar is ie” en even later “tsunami punani” nadat ie con te partiro zingt.
Helaas vast nietquote:
Bij dat nummer staat de oven altijd aanquote:
Zie hierboven, zo bedoelde ik het absoluut nietquote:Op maandag 28 december 2020 18:43 schreef Isorden het volgende:
Wel mooi enzo, op de uitvaart van zowel mn oma als opa gedraaid
quote:Op maandag 28 december 2020 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kwam dit nummer ook voorbij?
Nee snap ik, daarbuiten vind ik het ook niks hoorquote:Op maandag 28 december 2020 18:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zie hierboven, zo bedoelde ik het absoluut niet
Serieus? Kan er zo echt geen bedenken.quote:
I still cry.quote:Op maandag 28 december 2020 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus? Kan er zo echt geen bedenken.
Salsa Tequila van Anders Nilsen?quote:Op maandag 28 december 2020 18:45 schreef skysherrif het volgende:
Ben bij 1 uitvaart geweest en daar was een spaanstalig zomerhitje het uitvaartsnummer
Breakfast In America is helaas maar kort.quote:Op maandag 28 december 2020 18:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Benieuwd hoe ze dit uur rond krijgen met nog 5 platen te gaan. Help is een kort nummer, de rest weet ik zo even niet.
I'm not so tough?quote:Op maandag 28 december 2020 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus? Kan er zo echt geen bedenken.
Ik denk juist dat zij leuk is voor een biertje in de kroegquote:Op maandag 28 december 2020 18:45 schreef Eightyone het volgende:
Een relatief pruimbare van Ilse DeLange.
Het mens zelf lijkt me dan weer totaal níet pruimbaar. Eucalypta in een leuke verpakking.
Oja die bestaat, dat wil ik wel eens vergetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |