quote:Op maandag 28 december 2020 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je beter zelf heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op maandag 28 december 2020 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je beter zelf heenHij had het niet door en toen heeft Pippen het topic geopend omdat hij dacht dat hij de laatste was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
maakt niet uitquote:Op maandag 28 december 2020 18:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat ik LaPo had. Niet??
Ik ben mobiel gewend en werk nu op mijn Mac, werkt toch anders
Op de Van Brienoord kun je er ook een paar aantreffen als je dit nr iets te vaak draaitquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 18:40 schreef peaceman het volgende:
[..]SmoesjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jezus ik stik zowatquote:
Ik wilde hem net uitzetten omdat de fries nu wel klaar zijn. Na 40 minuten ipv 20 minuten.quote:
Dat wilde ik ook gaan doenquote:Op maandag 28 december 2020 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
TSUNAMI TSUNAMI TSUNAMI
tudududutudutudutudutududu
Nee het is echt nummer 1quote:Op maandag 28 december 2020 18:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Al heel lang #1 in de uitvaart top 100![]()
Of nou ja, hoog iig.
Ik heb er vanmiddag eentje online bijgewoond en ik ga zo naar een condoleance. Wel gepast vandaag.quote:
Dat hoor ik ook altijdquote:Op maandag 28 december 2020 18:41 schreef Cee het volgende:
Ik hoor hier ook altijd “waar is ie” en even later “tsunami punani” nadat ze con te partiro zingt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |