Daar heb ik op gestemdquote:
Dit zijn zekere abonnementssmileys?quote:Op maandag 28 december 2020 17:47 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ditquote:
Adres in de DM graagquote:Op maandag 28 december 2020 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Woont hier vlakbij in een commune
Van die angsty puber muziek trek ik ook niet hoorquote:Op maandag 28 december 2020 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik ook wat overratedAls ik dat zeg wordt iedereen hier boos. Beetje rebelse pubermuziek
Ik zeg het volgens mij al vijf jaar op rij.quote:
Dit draaiden wij altijd op het skateparkje bij een maat in zijn achtertuin. Wellicht geen geweldige muziek maar wel jeugdsentiment.quote:Op maandag 28 december 2020 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik ook wat overratedAls ik dat zeg wordt iedereen hier boos. Beetje rebelse pubermuziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |