Dat dus.quote:
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op maandag 28 december 2020 17:33 schreef essnhills het volgende:
Ik heb voor de kerstdiners wel bruine suiker gebruikt, maar ik denk dat zij iets anders bedoelen
Keken we ooit op school, verspreid over twee lessen. Maar die tweede was ik er niet. Nog steeds nooit helemaal gezienquote:
Nou ja, ieder zijn ding.quote:Op maandag 28 december 2020 17:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, maar als dit niet je ding is kan ik heel goed begrijpen dat je niet alle nummers op Graceland kent. Het is wel echt een heel specifiek album hoor en niet super toegangkelijk om even te luisteren.
* roept in oor aan Offspring te denkenquote:
2 vrouwelijke kapiteins op een schip is ook gewoon vaak teveel van t goede.quote:
En straks vindt ze het gek dat ze geen Stones kentquote:
Beste anti-drugs voorlichting die een school kan gevenquote:Op maandag 28 december 2020 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Keken we ooit op school, verspreid over twee lessen. Maar die tweede was ik er niet. Nog steeds nooit helemaal gezien
Dan gaan we los ookquote:Op maandag 28 december 2020 17:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
* roept in oor aan Offspring te denken
Hell YEAHquote:
Vind ik niet.quote:Op maandag 28 december 2020 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vind ik een beetje appels met peren vergelijken.
Hopelijk ken ik hem ook, kan ik mee doenquote:
Je hoeft die niet te kennen om er op los te gaan hoorquote:Op maandag 28 december 2020 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk ken ik hem ook, kan ik mee doen
nee in dat straatje van muziek zit ik gewoonweg niet. Ik ben opgevoed met classic rock en 70s pop.quote:Op maandag 28 december 2020 17:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Master of Puppets is ook een meesterwerk en een klassieker, maar ik ga niet iemand die van Coldplay houdt vragen of die alles van MoP kent
Graceland is echt een klassieker, maar niet echt toegangkelijk als het niet je ding is,. Dat is wat ik bedoel te zeggen. Vooral als je losse nummers hoort waar je de eerste dertig seconden vooral vage geluiden hoort. Als je interesse daar al niet ligt ga je niet denken "oh gave eerste 15 seconden, ik ga even album opzoeken". Je denkt eerder "wtf is dit".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |