quote:Op maandag 28 december 2020 17:22 schreef D. het volgende:
Dolly Parton - Door een fan geholpen de dodenbonus voor de top 2000 te krijgen om boven de cover van Whitney uit te komen
Hoe zoek je zo snel berichten van vorige jaren terug?quote:Op maandag 28 december 2020 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik dat niet ieder jaar hier vertel:
[..]
[..]
[..]
Toen ik ze eenmaal serveerde heeft hij er van genoten hoorquote:
Ik ook niet, maar vorig jaar tijdens zeilvakantie bestelde iemand het. Gelijk maar geprobeerd.quote:Op maandag 28 december 2020 17:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
nog nooit gehoord dat iemand dat at. misschien maar eens proberen
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft/index.phpquote:Op maandag 28 december 2020 17:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoe zoek je zo snel berichten van vorige jaren terug?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zo voelde ik me vanmiddag in het bos ook wel. Er lag een partij blubber waar een paard de hik van krijgtquote:
keken ze niet raar bij die cafetaria?quote:Op maandag 28 december 2020 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vorig jaar tijdens zeilvakantie bestelde iemand het. Gelijk maar geprobeerd.
quote:Op maandag 28 december 2020 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bohhhhh die waren allemaal lekker joh, had 4 varianten gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |