Da's dezelfde Paul Simon hoor, alle liedjes zijn van dezelfde Paulquote:Op maandag 28 december 2020 17:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee dit hoeft niet voor mij. Net zoals die Paul Simon die lager in de lijst staat
Deze vind ik wel een van de beste, maar ik snap je welquote:Op maandag 28 december 2020 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bij al die Rolling Stones-noteringen die tussen grofweg 600 en 1600 staan denk ik steeds: ah ja, deze hadden ze ook nog
Elpee staat hier nog in de kast..quote:Op maandag 28 december 2020 17:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je Graceland niet hebben geluisterd?
In feite gaat het over negerverkrachtingquote:Op maandag 28 december 2020 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is het favoriete liedje van de VBL SC want in feite gaat dit over "Negerseks" ....![]()
![]()
Negersex*quote:Op maandag 28 december 2020 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is het favoriete liedje van de VBL SC want in feite gaat dit over "Negerseks" ....![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2020 17:33 schreef BillDauterive het volgende:
Wow, ik doe even boodschappen en jullie hebben vier topics volgeluld
Rare vergelijking is raarquote:Op maandag 28 december 2020 17:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij kent toch ook niet alle Metallica albums
Nee, maar als dit niet je ding is kan ik heel goed begrijpen dat je niet alle nummers op Graceland kent. Het is wel echt een heel specifiek album hoor en niet super toegangkelijk om even te luisteren.quote:Op maandag 28 december 2020 17:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Graceland is geen willekeurig album
Vind ik een beetje appels met peren vergelijken.quote:Op maandag 28 december 2020 17:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij kent toch ook niet alle Metallica albums
Windows 95 bestond 25 jaarquote:Op maandag 28 december 2020 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo staat dit tegenwoordig onder Start Me Up?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |