SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
[ Bericht 0% gewijzigd door Tagliano op 28-12-2020 17:39:56 ]Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Ik hoop dat ze jou opsluiten tot maart, 2045. Achterlijke koekwausquote:
Suf is wellicht niet het juiste woord. Hij komt een beetje over als zo'n pauperig vechtersbaasje, zo iemand die hele weekeinden in de pub zit en na twee biertjes agressief begint te doen.quote:
Dat komt omdat hier ook koffie wordt besproken en dat is mijn specialiteitquote:Op maandag 28 december 2020 16:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk dat FA @:GGMM weer even in DRT is.
Ga eens modden danquote:Op maandag 28 december 2020 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat hier ook koffie wordt besproken en dat is mijn specialiteit
Sorry was even gehacktquote:Op maandag 28 december 2020 16:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sow. Hier kan tegen opgetreden worden
Dat valt wel mee denk ikquote:Op maandag 28 december 2020 16:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Suf is wellicht niet het juiste woord. Hij komt een beetje over als zo'n pauperig vechtersbaasje, zo iemand die hele weekeinden in de pub zit en na twee biertjes agressief begint te doen.
Maar goed, deze wedstrijd kent geen winnaars wat dat betreft.
Kan je beter dan modden jaquote:Op maandag 28 december 2020 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat hier ook koffie wordt besproken en dat is mijn specialiteit
Ik voorzie een deprimerend interview.quote:
ga lekker dood kk gekquote:
Ik ken veel leukere programma'squote:Op maandag 28 december 2020 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk jij naar The Masked Singer?
Komt omdat je nooit kijkt.quote:Op maandag 28 december 2020 16:19 schreef _UserName_ het volgende:
Mooi hoor! Twee nederlanders door wat ik niet direct had verwacht![]()
Dagjesaidsquote:Op maandag 28 december 2020 16:19 schreef _UserName_ het volgende:
Mooi hoor! Twee nederlanders door wat ik niet direct had verwacht![]()
Zoals Promenade.quote:Op maandag 28 december 2020 16:20 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik ken veel leukere programma's
‘Voelt nog steeds niet als een WK voor mij’quote:Op maandag 28 december 2020 16:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik voorzie een deprimerend interview.
Zoals?quote:Op maandag 28 december 2020 16:20 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ff troostfappenquote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef Zipportal het volgende:
User @:Szura zit klaar voor Jutta Leerdam.
Oke Rensquote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wautor a Wyrt was erg grappig en accuraat.
quote:Op maandag 28 december 2020 15:34 schreef BB-King het volgende:
Die HOLLANDSE avond komt er misschien nog aan ook als het zo doorgaat.
Kleine tietjes heeft zij.quote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef Zipportal het volgende:
User @:Szura zit klaar voor Jutta Leerdam.
Backroom casting couchquote:Op maandag 28 december 2020 16:20 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Dat Weird Duck ziedend was, was wel mooiquote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wautor a Wyrt was erg grappig en accuraat.
Gewoon pompen.quote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kleine tietjes heeft zij.
Iets te klein.
Past niet eens in je handpalm.
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 28 december 2020 16:22 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Van onschatbare waarde vind ik erg leuk
Wierd duk belachelijk maken is wel een beetje 2019quote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat Weird Duck ziedend was, was wel mooi
Ongelukkenquote:Op maandag 28 december 2020 16:22 schreef Tagliano het volgende:
Wat is er nou eigenlijk leuk aan Dakar
Nooit is niet waar. Ik volg het al zo'n 20 jaar maar de laatste jaren wordt het wel steeds minder dat ik kijk.quote:
Dat weet niemand.quote:Op maandag 28 december 2020 16:22 schreef Tagliano het volgende:
Als iemand zich weer eens doodrijdt?quote:Op maandag 28 december 2020 16:22 schreef Tagliano het volgende:
Dat is godentelevee ja.quote:Op maandag 28 december 2020 16:22 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Van onschatbare waarde vind ik erg leuk
Mag je 3 uur wachtenquote:Op maandag 28 december 2020 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, werkdag zit erop. Waar is er darten?
21:30 gaat het verder.quote:Op maandag 28 december 2020 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, werkdag zit erop. Waar is er darten?
Vroeger kon je nog wel eens weken spoorloos zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 16:22 schreef Tagliano het volgende:
Paul Hinksquote:
Het was toch ook niks qua niveau?quote:
Namen en rugnummers van mensen die juichten.quote:Op maandag 28 december 2020 16:29 schreef Szura het volgende:
Als je hiervoor durft te juichen ben je een geïndoctrineerde vlaggetjesdebiel
Krijg je daarvan ook uitslag in een blauwe envelop?quote:Op maandag 28 december 2020 16:30 schreef De_Kraam het volgende:
Koos heeft ervaring met dopingtests.
Zou hij ook nog pikante foto's van Femke Halsema hebben?quote:Op maandag 28 december 2020 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Koert heeft vast een grote Nederlandse vlag in de woonkamer hangen.
quote:Op maandag 28 december 2020 16:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
@de_boswachterquote:Op maandag 28 december 2020 16:19 schreef BB-King het volgende:
LALA LALA LALA LALA LALALA
VINCENT VAN DER VOORT
VAN DER VOORT
VINCENT VAN DER VOORT
Met gratis schorsing.quote:Op maandag 28 december 2020 16:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Krijg je daarvan ook uitslag in een blauwe envelop?
Naast een ingelijst Willem II shirt.quote:Op maandag 28 december 2020 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Koert heeft vast een grote Nederlandse vlag in de woonkamer hangen.
Voetbal doen ze allebei ookquote:Op maandag 28 december 2020 16:34 schreef BB-King het volgende:
Wat kunnen Teun en Martijn eigenlijk nog meer behalve dartcommentaar leveren?
Plus nog zuur dat hij zijn prijzengeld moest inleveren, was volgens mij iets van 40K.quote:Op maandag 28 december 2020 16:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Met gratis schorsing.
https://www.trouw.nl/nieu(...)horsing-op~bb34a630/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
sowquote:Op maandag 28 december 2020 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
@:StephanL
@:SgtPorkbeans
@:MC-Morgan
@:chufi
@:engine
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2020 16:35 schreef Tagliano het volgende:
We hebben de Dom Taylor van DRT te pakken jongens
[ afbeelding ] Top 500 van forum Darts van 15-12-2020 t/m 04-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
001 3073 Tagliano Michael van Gerwen
002 2168 Szura Peter Wright
003 1731 El-Stinho Gerwyn Price
004 1725 SlechteWoordgrappen Michael Smith
005 1576 JR-Style-93 Rob Cross
006 1414 Frozen-assassin Nathan Aspinall
007 1403 maxi-mus James Wade
008 1297 Doevelaer Dave Chisnall
009 1116 Zipportal Dimitri Van den Bergh
010 0995 Dr_Flash Ian White
011 0949 De_Kraam Daryl Gurney
012 0904 de_boswachter Glen Durrant
013 0896 Mani89 Gary Anderson
014 0783 Slobeend José de Sousa
015 0721 Coco Krzysztof Ratajski
016 0714 Kopiko Joe Cullen
017 0662 Poepz0r Jonny Clayton
018 0637 wimderon Simon Whitlock
019 0630 Mexicanobakker Mervyn King
020 0596 Caland Mensur SuljovicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik niet ontevreden meeTenminste iemand die er redelijk normaal uitziet.
En dat hij Aziatisch is maakt me ook niks uit ik ben namelijk tegen racisme.
Je vergeet de helftquote:Op maandag 28 december 2020 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
025 0447 engine Danny Noppertquote:Op maandag 28 december 2020 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!quote:Op maandag 28 december 2020 16:39 schreef de_boswachter het volgende:
@:Neef_Wuppie
@:Pino112
@:Bonzi_Buddy
@:noodgang
@:BB-king
[ afbeelding ]
Dat is niet lief.quote:Op maandag 28 december 2020 16:39 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Mij viel het ook al op. Wil niet weten Koerts relatie met zijn familie is, als hij dit een prachtverhaal vindt.quote:Op maandag 28 december 2020 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Koert necrofiel. "Danny Baggish met dat prachtige verhaal"![]()
wat heb ik nou weer verkeerd gedaan.quote:Op maandag 28 december 2020 16:39 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Juichen voor Fat Vinnie.quote:Op maandag 28 december 2020 16:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer verkeerd gedaan.
Ik juich voor het VLAGGETJE.quote:Op maandag 28 december 2020 16:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Juichen voor Fat Vinnie.
[ afbeelding ]
Juichen voor frikandelgezichtquote:Op maandag 28 december 2020 16:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer verkeerd gedaan.
Aspinall vind ik niet echt bijzonder dus die kan ik missen als kiespijn.quote:Op maandag 28 december 2020 16:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Juichen voor Fat Vinnie.
[ afbeelding ]
Ik vind het niet zo voorspelbaar. Enige is dat MvG nu zwaar favoriet is. Price valt tegen, maar zit er nog in. Paar grotere kanshebbers er al weer uit, dus wel spannend.quote:Op maandag 28 december 2020 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt een voorspelbaar WK zo (of jinx ik het dan?)
1. MvG - indrukwekkend
2. Wright - exit
3. Price - ploeteren![]()
4. Smith - exit![]()
5. Cross - exit
6. Aspinall - exit
De top is wel zwak ja. Grote subtop genot.quote:Op maandag 28 december 2020 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
1. MvG - indrukwekkend
2. Wright - exit
4. Smith - exit![]()
5. Cross - exit
6. Aspinall - exit
De kenners hebben Dimitri als winnaar getipt.quote:Op maandag 28 december 2020 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
1. MvG - indrukwekkend
2. Wright - exit
4. Smith - exit![]()
5. Cross - exit
6. Aspinall - exit
quote:Op maandag 28 december 2020 16:39 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Cross en Wright waren een incident.quote:Op maandag 28 december 2020 16:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
De top is wel zwak ja. Grote subtop genot.
Hij is zo heerlijk lomp dat het aandoenlijk wordt. Hup Vinniequote:
Met de Mvg van een half jaar geleden lag alles open nu.quote:Op maandag 28 december 2020 16:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
De top is wel zwak ja. Grote subtop genot.
Zitten we op schema eigenlijk?quote:Op maandag 28 december 2020 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
Wel meer kans op dagjesvolk (en meer topics) als de NEDERLANDERS het goed doen.
Hoe laat moet die dikke postbode?quote:Op maandag 28 december 2020 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
Dagjesquote:Op maandag 28 december 2020 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
Uit topic 145 van WK 2020 om 16:56 op 28 december...quote:Op maandag 28 december 2020 16:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zitten we op schema eigenlijk?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:56 schreef Vriezzer het volgende:
Nog één set en we zijn van die vermoeiende homo af.
quote:Op maandag 28 december 2020 16:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoe laat moet die dikke postbode?
Ik heb nog nooit zoveel lelijke mensen bij elkaar gezien. Ze zijn werkelijk allemaal zo lelijk als de nacht.quote:
Is dit het jaarboek van vereniging Martijn?quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 16:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel lelijke mensen bij elkaar gezien. Ze zijn werkelijk allemaal zo lelijk als de nacht.
Zeer zekâh! Kan alleen Filteeler niet vinden?quote:
Godverdomme wanstaltige eilandinteelt. Wat een onguur volk zijn die Britten allemachtig.quote:
Ik herken er niet zo veel.quote:
Chris Mason, Ratajski, Gurney, Chisnall, Baxter, Part, Lowe, Hankey, Les Wallace, Burnett herken ik ook nogquote:Op maandag 28 december 2020 17:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik herken er niet zo veel.
Ik meen te zien:
King
Scholten
Van Barneveld
Suljovic
Wright
Wolfie
Matig. Slecht.
Dit is Marc Dutroux tochquote:
Shaun Griffiths heeft echt zo'n ontzettend retardhoofd.quote:
Ja die zie ik ook. Verder nog een paar maar ik mis naast Taylor bijv ook Jenkins en nog wel meer.quote:Op maandag 28 december 2020 17:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik herken er niet zo veel.
Ik meen te zien:
King
Scholten
Van Barneveld
Suljovic
Wright
Wolfie
Matig. Slecht.
Merv is linksboven en Ratata rechtsboven.quote:Op maandag 28 december 2020 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die zie ik ook. Verder nog een paar maar ik mis naast Taylor bijv ook Jenkins en nog wel meer.
[ afbeelding ]
Dat is Paul Williams pik, niet Ween Mardle.quote:Op maandag 28 december 2020 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die zie ik ook. Verder nog een paar maar ik mis naast Taylor bijv ook Jenkins en nog wel meer.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2020 16:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij is zo heerlijk lomp dat het aandoenlijk wordt. Hup Vinnie
Wat een tokkiesquote:
Heb ik de verkeerde voor King uitgescholden dan?quote:Op maandag 28 december 2020 17:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Merv is linksboven en Ratata rechtsboven.
Nooit van gehoordquote:Op maandag 28 december 2020 17:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is Paul Williams pik, niet Ween Mardle.
Gif bittequote:Op maandag 28 december 2020 16:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Vincent loopt weer te klagen, lol
Onder Wright staat Barteljaapquote:Op maandag 28 december 2020 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat niet die ene Schot met kilt aan. Les Wallace?quote:Op maandag 28 december 2020 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik de verkeerde voor King uitgescholden dan?![]()
Rata inderdaad, ik zat al naar die gast te kijken
Ja die liet tijdens zijn walkon altijd zijn lul zien.quote:Op maandag 28 december 2020 17:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Is dat niet die ene Schot met kilt aan. Les Wallace?
Rechtsboven Wright is Chris Mason. Boven Paul Williams is John Part. Links naast John Part is Ronnie Baxter. 2 rechts van Suljovic is Mike Gregory.quote:
Geoff Wylie is een en al pedo.quote:
Nou komen we ergensquote:Op maandag 28 december 2020 17:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Rechtsboven Wright is Chris Mason. Boven Paul Williams is John Part. Links naast John Part is Ronnie Baxter. 2 rechts van Suljovic is Mike Gregory.
Het is maar een deel van die muur. Vinnie en Bunting staan er ook bij, maar niet op dat overzichtsplaatje. Dus Beaton (en Taylor en Wade en Jenkins en Harrington en Gando en whonot ) zal er ook wel op staan.quote:Op maandag 28 december 2020 17:38 schreef BB-King het volgende:
Ook wel raar dat de knapste man die ooit een dartpijl heeft geworpen niet op die muur staat.
Waar is Steve Beaton (inclusief matje).
Die rechtsboven Mike Gregory, kan dat Kevin Painter zijn?quote:Op maandag 28 december 2020 17:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Rechtsboven Wright is Chris Mason. Boven Paul Williams is John Part. Links naast John Part is Ronnie Baxter. 2 rechts van Suljovic is Mike Gregory.
VDVquote:Op maandag 28 december 2020 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft er wel wat van weg, maar kan het niet met zekerheid zeggenquote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die rechtsboven Mike Gregory, kan dat Kevin Painter zijn?
Of we moeten een nieuwe regel verzinnen:quote:Op maandag 28 december 2020 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verhalen over Lewis en Aspinall kunnen we al vergeten ben ik bang.
quote:Op maandag 28 december 2020 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Vincent was helemaal kapot na 2 setjes.
Jezus zeg... met twee pauzes erbij zelfs. Wat een vadsig zwijnquote:Op maandag 28 december 2020 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Volgend jaar geen verhalen meer doenquote:Op maandag 28 december 2020 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zet hem er gewoon bij. Met ruimte voor een correctieregelquote:Op maandag 28 december 2020 17:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Heeft er wel wat van weg, maar kan het niet met zekerheid zeggen
Of vakje vervangen.quote:Op maandag 28 december 2020 17:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of we moeten een nieuwe regel verzinnen:
Bij een afgesproken woord en als die valt mogen we eentje blauw afstrepen.![]()
De Bingo Anno 2020 stukje bonus.
Ik moest vanmiddag opeens weer denken aan Lakeside 2007 toen hij ook al ziek was en verloor met 1-3 van Davy Richardson of all places.quote:Op maandag 28 december 2020 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jezus zeg... met twee pauzes erbij zelfs. Wat een vadsig zwijn
Nee dat kan niet, dan moet je het hele bord vervangenquote:
JOJOGENOT allenquote:Op maandag 28 december 2020 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja volgens mij wel @JR-Style-93quote:Op maandag 28 december 2020 17:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Trouwens, mag gewoon nie gebeuren van gisteren kunnen we toch wel tellen?
Absoluutquote:Op maandag 28 december 2020 17:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Oh kwam die langs ja?quote:Op maandag 28 december 2020 17:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik zou zweren dat dit Ronnie Baxter is trouwensquote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Die tussen Mensur en Gregory in ken ik ook.....![]()
Links van Ratata is Colin Monk, onder Rata is Joey Ten Berge. Tussen John Part en en Wright is Paul Hogan, rechts van Barney is Stefan Eeckelaert. Die met dat smerige gebit bovenin is Geoff Wylie, rechts daarvan is Matt Clark. Links van Painter is Dave Askew. Rechts van Wolfie is Sean Palfrey, 2 vlakjes links van Chizzy is Jarkko Komula.quote:Op maandag 28 december 2020 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
EN wie had er nou Colin Monk ergens gezien?
Michael Smith van heuuul ver terug.quote:Op maandag 28 december 2020 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
En wie is deze pedofiel cq. school shooter?
Ik zie Per Skau, Ronnie Sharp, Geoff Wylie, Matt Clark, Colin Monk, Martin Philips, Garry Spedding, Paul Hogan, Dave Askew, Graham Hunt, Bruno Raes (of Leo Laurens..?)quote:Op maandag 28 december 2020 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is de bril te retro voorquote:Op maandag 28 december 2020 17:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Michael Smith van heuuul ver terug.
quote:Op maandag 28 december 2020 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dat is opschietenquote:Op maandag 28 december 2020 17:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Links van Ratata is Colin Monk, onder Rata is Joey Ten Berge. Tussen John Part en en Wright is Paul Hogan, rechts van Barney is Stefan Eeckelaert. Die met dat smerige gebit bovenin is Geoff Wylie, rechts daarvan is Matt Clark. Links van Painter is Dave Askew. Rechts van Wolfie is Sean Palfrey, 2 vlakjes links van Chizzy is Jarkko Komula.
Zo’n oud statig gebouw zal wel moeilijk warm te krijgen zijn zonder duizenden bezopen carnavalsvierders.quote:Op maandag 28 december 2020 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Barrie moet de energierekening even betalen.
Waar?quote:Op maandag 28 december 2020 18:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie Per Skau, Ronnie Sharp, Geoff Wylie, Matt Clark, Colin Monk, Martin Philips, Garry Spedding, Paul Hogan, Dave Askew, Graham Hunt, Bruno Raes (of Leo Laurens..?)
Van dat frituren slibben je aders dicht ja.quote:Op maandag 28 december 2020 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat is het toch een vreselijk figuur. De vleesgeworden negativiteit. Hopelijk flikkert ie snel uit de top 32 en moet ie met pensioen.quote:Op maandag 28 december 2020 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Je hebt gelijkquote:Op maandag 28 december 2020 18:09 schreef Mani89 het volgende:
2 vakjes rechts van Paul Williams is Magnus Caris.
Spedding? Sure?quote:Op maandag 28 december 2020 18:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Graham Hunt de derde in de bovenste rij.
Ronnie Sharp derde in Wallace-rij
Philips rechts naast Burnett en daarna Spedding.
Oh wacht, Wayne Weening was het. Of niet? @wimderonquote:Op maandag 28 december 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spedding? Sure?
https://mastercaller.com/players/garry-spedding
[ afbeelding ]
Rest staat erin
Per Skau.quote:Op maandag 28 december 2020 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Die gast die er twee keer met vrijwel dezelfde foto in staat, moeten we ook nog
quote:Op maandag 28 december 2020 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Die gast die er twee keer met vrijwel dezelfde foto in staat, moeten we ook nog
Toevallig staat zijn tegenstander ook op de muur, links van Scholt. Eric Burden.quote:
Ook genoteerdquote:Op maandag 28 december 2020 18:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toevallig staat zijn tegenstander ook op de muur, links van Scholt. Eric Burden.
Sowieso verrassend dat NOS samenvattingen darts uitzendquote:Op maandag 28 december 2020 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
Brr, Joris van den Berg die bij de NOS samenvattingen doet.
Dat verbaasde mij ook ja haha.quote:Op maandag 28 december 2020 18:53 schreef Max23 het volgende:
S
[..]
Sowieso verrassend dat NOS samenvattingen darts uitzend
Als de vlaggetjes ver komen....quote:Op maandag 28 december 2020 18:53 schreef Max23 het volgende:
S
[..]
Sowieso verrassend dat NOS samenvattingen darts uitzend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |