SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, onz is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Denken dat volgend jaar beter zal wordenquote:Op maandag 28 december 2020 16:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit zou wel de kers op de taart zijn in deze hele shitshow van een jaar
He jekkie.... Hugo en Sylvana in één tweet...quote:Op maandag 28 december 2020 15:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dan ga ik kapot als dat echt zo is, dan kunnen we gierend 2021 in met zijn allen
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 28 december 2020 16:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Denken dat volgend jaar beter zal worden
Whahaa, nee zeker nietquote:Op maandag 28 december 2020 15:56 schreef chratnox het volgende:
Duidelijk niet in de Noord- of Zuid-Holland
Deze dingen: https://www.kippie.nl/kippiepannen/hapjespannen/
Lijkt me niet.quote:Op maandag 28 december 2020 16:04 schreef BlackLining het volgende:
Avondklok tijdens Oud en Nieuw?
Lijkt me heel erg verstandig.
Iedere dag wordt er eigenlijk een volledige dump gedaan. Die hele DB is dus zo'n 60MB (in CSV formaat) momenteel. Dat kun je echt overal op draaien.quote:Op maandag 28 december 2020 16:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch echt wel meevallen. Zoveel data is het nou ook weer niet en ingewikkeld is die evenmin. Er is natuurlijk wat overhead van beveiliging en er moeten wat extra interfacejes op, maar de hoeveelheid data hier kan zelfs de MongoDB server op mijn RPi4 hier nog wel aan.
Dan gaan ze echt een rode lijn over.quote:Op maandag 28 december 2020 16:04 schreef BlackLining het volgende:
Mijn gemeente en alles er omheen doet het relatief goed, behalve die enige gelovige kutgemeente in de omgeving.quote:
Hoe is dat erger dan al het andere wat er is beslist?quote:Op maandag 28 december 2020 16:05 schreef halfway het volgende:
[..]
Dan gaan ze echt een rode lijn over.
Klopt, maar elke software is wel anders dan andere. Maar communicatie tussen de software is het belangrijkst van gehele dataverwerking, want als een software gegevens niet correct verwerkt dan geeft het probleem aan dat de software niet aan kan. Dus is het wel van belang dat de software up-to-date is met nieuwste updates en zeker weten is de veiligheid heel erg belangrijk om versleuteld verzenden aan een andere instantie die ook een software probleem in te kunnen lezen.quote:Op maandag 28 december 2020 16:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch echt wel meevallen. Zoveel data is het nou ook weer niet en ingewikkeld is die evenmin. Er is natuurlijk wat overhead van beveiliging en er moeten wat extra interfacejes op, maar de hoeveelheid data hier kan zelfs de MongoDB server op mijn RPi4 hier nog wel aan.
Vrijheid om je te verplaatsen, het is geen Noord korea hier.quote:Op maandag 28 december 2020 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hoe is dat erger dan al het andere wat er is beslist?
Zullen we een petitie starten om alle religiedorpjes eilanden te maken?quote:Op maandag 28 december 2020 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn gemeente en alles er omheen doet het relatief goed, behalve die enige gelovige kutgemeente in de omgeving.Katwijk bedankt, je moeder. Inteeltdorp.
Mij ook. Maar dan had je het eerder moeten doen. Nu gaat het een gigantisch lont in een kruitvat worden.quote:Op maandag 28 december 2020 16:04 schreef BlackLining het volgende:
Wat een vergelijkingquote:Op maandag 28 december 2020 16:06 schreef halfway het volgende:
[..]
Vrijheid om je te verplaatsen, het is geen Noord korea hier.
Inderdaad, veels te laat nu.quote:Op maandag 28 december 2020 16:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mij ook. Maar dan had je het eerder moeten doen. Nu gaat het een gigantisch lont in een kruitvat worden.
Zo, als je al geen probleem had..quote:Op maandag 28 december 2020 16:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mij ook. Maar dan had je het eerder moeten doen. Nu gaat het een gigantisch lont in een kruitvat worden.
Wat denk jij dat een avondklok is dan?quote:
Toch heb ik 't vermoeden dat ie komt. Dat interview met van Dissel afgelopen weeekend. de Jonge die overal op TV te zien is de laatste tijd. Ik heb ondertussen oprecht het idee dat ze geen idee hebben wat er daadwerkelijk speelt in het land en dat ze vooral het gevoel hebben daadkrachtig op te moeten treden.quote:Op maandag 28 december 2020 16:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een maatregel om de vuurwerkdebieltjes een beetje in te perken zodat die rellen die nu al aan de gang zijn in bepaalde dorpjes zich niet gaan voortdoen op meer plekken tijdens oud en nieuw straks.quote:Op maandag 28 december 2020 16:08 schreef halfway het volgende:
[..]
Wat denk jij dat een avondklok is dan?
Ik ben bang dat niemand durft toe te geven dat het de scholen zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 16:09 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Draadje over het volgende probleem. We weten niet wel deel van de lockdown nu precies de “werkzame stof” is. Versoepelen wordt dus een riskante operatie met veel onzekerheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |