Da's eigenlijk ook zo bij de Nickelbacks des Vaderlands, Kane en Kensington.quote:Op maandag 28 december 2020 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
How You Remind Me is gewoon een prima nummer. Het is altijd hip om te haten op Nickelback, maar nooit begrepen waarom.
Goeie tekst voor tijdens het pijpenquote:
Mee eensquote:Op maandag 28 december 2020 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
How You Remind Me is gewoon een prima nummer. Het is altijd hip om te haten op Nickelback, maar nooit begrepen waarom.
Die hebben met Kryptonite nog een acceptabele singlequote:Op maandag 28 december 2020 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
Past deze band een beetje in het rijtje met 3 Doors Down?
Ik vind Kane oprecht wel vrij saai, maar Kensington vind ik een betere versie van Kane dus prima.quote:Op maandag 28 december 2020 16:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Da's eigenlijk ook zo bij de Nickelbacks des Vaderlands, Kane en Kensington.
ik vind 3 doors down nog wat meer variatie en pit hebben.quote:Op maandag 28 december 2020 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
Past deze band een beetje in het rijtje met 3 Doors Down?
I like your pants around your feet enzo.quote:Op maandag 28 december 2020 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goeie tekst voor tijdens het pijpen
Dan passen ze dus prima naast deze acceptabele single.quote:Op maandag 28 december 2020 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die hebben met Kryptonite nog een acceptabele single
Had van 3 Doors Down 'vroeger' wel een gebrand cd'tje in de auto.quote:Op maandag 28 december 2020 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die hebben met Kryptonite nog een acceptabele single
Muziek voor leren pijpen.quote:Op maandag 28 december 2020 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goeie tekst voor tijdens het pijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |